קרתא משכנתאות
קרתא משכנתאותצילום: יח"צ

יש לכם משכנתא או שאתם בדרך לקחת משכנתא? קבלו וובינר מקצועי ללא עלות שיעשה לכם סדר בכל השינויים המתחוללים כעת בעולם המשכנתאות

בשבוע האחרון בנק ישראל הורה לבנקים להגדיל את רכיב הפריים במשכנתא. בעקבות המבוכה בציבור החליטו ב'קרתא השקעות' על שידור וובינר מקצועי ללא עלות כניסה כדי להסביר כיצד ישפיעו השינויים עם לוקחי המשכנתאות בעבר ובעתיד ולתת תשובות לשאלות הגולשים בנושא המורכב.

"חברת 'קרתא השקעות' תמיד נמצאת כאן כדי לעדכן אתכם בכל הידע וההתפתחויות בעולם הנדל"ן כדי שתוכלו להתקדם כלכלית", אומר דביר דימרי, מנכ"ל ב'קרתא השקעות'. "ידע, בסופו של דבר, חוסך לנו הרבה כסף".

בוובינר יתארח יוני היימן - יועץ משכנתאות ב'קרתא השקעות' ובעל נסיון רב שליווה עד היום כ-1000 תיקי משכנתאות שונים.

לכניסה לשידור החי לחצו כאן

"רכיב הפריים הוא מאוד משמעותי ויש לו הרבה השלכות", אומר היימן. "בין הייתר לגבי פירעון משכנתא לפני זמן הפירעון ותשלום הריביות הנגזרות בשל כך. שאלת השאלות היא: האם בגלל שבנק ישראל מאלץ את הבנקים לאפשר ללקוחות לקחת עד שני שליש ברכיב הפריים, הריביות בתחום המשכנתאות יעלו?". על הנושא הבוער הנוגע לשינויים ברכיב הפריים, איך השינויים ברגולציה של בנק ישראל ישפיעו על לוקחי המשכנתאות בישראל? ועל שאלות נוספות הנוגעות למיחזור משכנתאות והאם מיחזור נחשב עניין כדאי בתקופה הנוכחית - ישיב היימן בע"ה בוובינר הקרוב של 'קרתא השקעות' שיערך הערב (ראשון, י"ב טבת, 27.12).

לכניסה לשידור החי לחצו כאן