נתניהו עם השגרירים ארדן וקראפט
נתניהו עם השגרירים ארדן וקראפטצילום: חיים צח, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (חמישי) עם שגרירת ארה"ב לאו"ם קלי קראפט. בפגישה השתתף גם שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן.

ראש הממשלה אמר לקראפט, "ברוכה הבאה לירושלים ולישראל. ברצוני לומר כמה אנו מעריכים את העמדה החזקה שהבעת באו"ם, שמייצגת את העמדה החזקה והעקבית של הנשיא טראמפ בהגנה על האמת ועל מדינת ישראל, שזה אותו הדבר, בפורומים האלה".

"כשנשלחתי לשרת כשגריר באו"ם, הרב הגדול, הרבי מלובביץ', קרא לו בית השקרים. הוא אמר שיש שם כל כך הרבה שקרים וחושך. צריך לזכור שבמקום שיש בו עלטה מוחלטת, אם מדליקים נר אחד של אמת, ניתן לראות אותו מרחוק ולמרחקים. את הדלקת יותר מנר אחד של אמת", הוסיף נתניהו.

לדבריו, "הנשיא טראמפ וצוותו עשו פלאות כדי להפריך כל כך הרבה מהמיתוסים ודברי הבלע על העם היהודי והמדינה היהודית, ואנו אסירי תודה על כך לנצח. אנו חושבים שיש הזדמנויות גדולות. את ודאי רואה זאת באו"ם, כמו גם השגריר גלעד ארדן. ניתן לראות את המדינות הערביות, חלקן כבר התקרבו, אחרות מתקרבות עכשיו, ורואים שיש שינוי גדול שמתפתח במעגל השלום הזה".

נתניהו העריך כי בקרוב יושגו הישגים נוספים. "שלום אמיתי, שלום תמורת שלום. שלום עם עוצמה שבא לידי הגשמה בזכות הסיוע האמריקני המתמשך. אני חושב שעלינו להמשיך את המדיניות הזו ונראה מדינות רבות אחרות מצטרפות. הרבה יותר ממה שאנשים מצפים, אולי מוקדם בהרבה ממה שאנשים מצפים".

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הודה לשגרירה קראפט על תמיכתה בישראל במועצת הביטחון וביתר מוסדות האו״ם ועל שהגנה על ישראל מפני האפליה המובנית נגדה. "היה לך תפקיד חשוב בהפעלת מנגנון הסנקציות על איראן כדי לוודא שסנקציות קריטיות תישארנה בתוקף. את מבינה היטב, שאיראן גרעינית מהווה איום לא רק על ישראל אלא על העולם כולו", דברי ארדן.