לימודים בעידן הקורונה
לימודים בעידן הקורונהצילום: ISTOCK

משרד החינוך מפרסם הערב (ה') את מתווה הלימודים של גני הילדים ובתי הספר במהלך תקופת הסגר השלישי עליו הודיע קבינט הקורונה.

הלימודים ביום ראשון הקרוב יתקיימו כסדרם בכל מערכת החינוך למעט כיתות ה-יב בערים אדומות וכתומות שילמדו מרחוק. המתווה לסגר יחול מיום שני הקרוב, ה-28 בדצמבר 2020.

על פי המתווה, הלימודים יתקיימו בגני הילדים, בכיתות א-ד ובכיתות יא-יב. יום הלימודים בשכבות יתקיים באופן מלא, בהתאם לשעות הפעילות הרגילות.

מסגרות החינוך המיוחד, מסגרות של ילדים ונוער בסיכון ופנימיות ימשיכו לפעול כרגיל. מסגרות הצהרונים תמשכנה לפעול במתכונת רגילה.

▫️בכיתות י"א - י''ב יתאפשר מעבר תלמידים בין 3 קבוצות. מעבר של המורים יהיה בין 4 קבוצות. כיתות ה-י ילמדו מרחוק.

לחצו כאן לעיון במתווה המלא

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר הערב (חמישי) על ההחלטה לקיים לימודים במתכונת רגילה בימי הסגר שייכנס לתוקף ביום ראשון בשעה 17:00.

״לאחר התייעצות שקיימתי היום עם שר הבריאות ושר החינוך, החלטנו שגני הילדים, כיתות א׳-ד׳ וכיתות י״א-י״ב ימשיכו במתכונת הלימודים הרגילה. עשינו את זה קודם כל כדי שהתלמידים הללו לא יפסידו לימודים, ושנית, גם כדי להקל על ההורים'', אמר ראש הממשלה.

נתניהו משוכנע שישראל תצא ממגיפת הקורונה בתוך שבועות ספורים, ''בזמן הזה אנחנו הופכים את ישראל לאלופת העולם בחיסונים. אתמול חיסנו 65 אלף אזרחים, ועד סוף השבוע הבא אני מקווה שנגיע ל-100 אלף חיסונים ביום.

''אני רוצה להגיד לכם שהשילוב של מבצע החיסונים האדיר מצד אחד, וסגר קצר ומהיר מצד שני, מאפשר לנו לצאת מהקורונה וכנראה שאנחנו נהיה המדינה הראשונה שתצא תוך כמה שבועות מהקורונה. ברכה גדולה״, הוסיף נתניהו.