נרקיס
נרקיסצילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת נרקיס אמרה הערב (מוצאי שבת) במענה לשאלות עוקביה באינסטגרם כי החלום שלה הוא "בעיקר לאהוב מישהו".

עוקביה הרבים באינסטגרם ניצלו את הזמן שהיא הקדישה הערב למענה על שאלותיהם ושאלו אותה הרבה על תהליך החזרה בתשובה, על הגירושים שלה ועל השירים שהיא מוציאה.

אחד הגולשים שאלה אותה "מתי החלטת לחזור בתשובה?" והיא השיבה: "היה רגע אחד, אחרי שהקלטתי את השיר הראשון שלי בעברית. מיד אחר כך עליתי לאוטובוס לצפת".

"ידעתי שאני לא אחזור לתל אביב בזמן הקרוב", הוסיפה. "הרגשתי שמציתי. אבל תהליך התשובה העצמו הוא ארוך ולא תמיד קל".

כשנשאלה מה החלום שלה היא השיבה כי הוא "להיות משפיעה בכל העולם כולו אבל בעיקר לאהוב מישהו". לאחר מכן נשאלה האם יפריע לה "לצאת עם אדם לא מסורתי", והיא השיבה: "אני לא שוללת מראש שום דבר. אך אם זה הופך לקשר רציני אז קשר אמיתי יושב על הקמת בית משותף, כדאי שלשנינו יהיה בסיס דומה".

על עניין הגירושים שלה היא נשאלה רבות. "אחרי כמה שנים של נישואים התגרשת?" שאל אחד העוקבים, והיא השיבה: "הייתי נשואה 6 שנים". עוקב אחר שאל אותה "למה את עוד עם כיסוי ראש אם את גרושה?" והיא ענתה: כשהתגרשתי שאלתי את הרב שלי על זה והוא אמר לי להישאר בכל זאת עם הכיסוי ראש, בעיקר כי התחלתי להופיע וכו'... היום זה האקססורי חובה שלי ואני אוהבת את זה".

"מה גרם לך להלחין את ענני?" היא נשאלה. "האמת, הלחנתי אותו בלילה אחד מאוד כואב", השיבה. "רק התגרשתי ולא ידעתי לאן אני ממשיכה מכאן. הייתי זקוקה לעצה, מילה טובה. פתחתי באקראי ספר תהילים ובסופו מצאתי את הטקסט ענני. לקחתי את הגיטרה וזה קרה מאליו תוך כמה דקות".

על השיר המשותף שלה ושל הזמרת מירי מסיקה היא אמרה: "מירי הכי מדהימה שיש. היה כיף גדול לעבוד איתה".