ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי בוועדת הפנים של הכנסת
ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי בוועדת הפנים של הכנסתצילום: Miriam Alster/Flash90

ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, הודיע הבוקר (שני) כי הוא מצטרף לרשימת "תקווה חדשה" בראשותו של גדעון סער.

"אני נרגש ושמח להצטרף לתנועת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, ראש הממשלה הבא של ישראל", ציין הלוי והסביר, "ישראל זקוקה להנהגה חדשה ולתקווה חדשה".

לדבריו, "החלטתי לעזוב את תנועת הליכוד בה הייתי חבר שנים ארוכות, משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור. דווקא היום, בשעה שאנו זקוקים יותר מכל לאחדות, הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם, ונוקט בתרבות של הכפשה".

גדעון סער בירך את הלוי, "מאיר הוא שותף לדרך, ראש עיר שנאבק מכל הלב למען העיר והתושבים, שותף לחזון הממלכתיות והאחדות. ברוך הבא".

"את חברי, מאיר יצחק הלוי אני מכיר כבר קרוב לעשרים שנה. הוא אדם בעל ניסיון עצום ורקורד עשיר של עשייה, הקדיש את חייו למען העיר אילת שהוא עומד בראשה למעלה מ-17 שנים. הוא הזניק את מערכת החינוך שלה, הפך את העיר לבירת התיירות של ישראל, הפיח בה תנופת פיתוח גדולה ובסס את חזון העיר כשער הכניסה הדרומי של ישראל", הוסיף סער.

לדבריו, "ראיתי מעט מאוד ראשי ערים שנאבקו מכל הלב למען עירם ותושביהם כפי שראיתי את מאיר עושה לאורך השנים. מאיר הוא שותף אמתי לדרך, ואנו חולקים חזון משותף של העצמת הרשויות המקומיות, חיזוק הפריפריה, מחויבות לחינוך ולהזנקתו, ממלכתיות, סובלנות ואחדות. מאיר תמך בעקביות בי ובדרכי הפוליטית במהלך כל השנים, ואני שמח מאוד על הצטרפותו לנבחרת 'תקווה חדשה' לכנסת ה-24. ברוך הבא".

בהודעה נאמר כי הלוי ישולב במקום שיקבע על ידי יו"ר המפלגה בעשירייה הראשונה, ויהיה חבר הכנסת הראשון מאילת.