ישראל אטיאס, שבאבניקים
ישראל אטיאס, שבאבניקיםצילום: רפי דלויה, HOT

הצילומים לסדרה "שבאבניקים" של HOT נעצרו לפני מספר ימים לאחר שאחד הניצבים חלה בקורונה. היום (שני) השחקן ישראל אטיאס הודיע כי נדבק בנגיף קורונה.

"בטח שמעתם שנעצרה לנו ההפקה של שבאבניקים בעקבות ניצב שנכח ביום צילום ולצערי הדביק גם אותי מבין כמה הנדבקים", כתב אטיאס בחשבון האינסטגרם שלו.

"חשוב לי לציין שאני מרגיש 'בסדר'", הוסיף. "התסמינים חלים עלי, מרגיש לי כמו שפעת. חום, כאבי שרירים, שיעול".

עוד כתב: "זה מדבק בצורה מהירה ולא מובנת. עשיתי בדיקה בחמישי בלילה, שלילי, שישי בבוקר, שלילי, ביום שבת וראשון הרגשתי לא טוב ועשיתי עוד אחת אתמול, חיובי. תקופה הדגירה חלה עלי וזה התפרץ. רוצה לומר לכם - ת י ש מ ר ו. חשוב מאוד לכבד ההנחיות ולשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם. לסיום, תודה לאל על הטוב ועל הטוב".

בנתיים, אושיית החיקויים אוראל צברי, שחקן נוסף על סט הסדרה המצליחה, נמצא היום "חיובי גבולי" לנגיף קורונה.

העונה החדשה של "שבאבניקים" בכיכובם של השחקנים דניאל גד, אורי לייזרוביץ, עומר פרלמן, ישראל אטיאס ומאיה וורטהיימר, תעלה לשידור ב-HOT במהלך 2021.

השבאבניקים מדליקים נר חנוכהרפי דלויה, HOT

כפי שפורסם, עלילת העונה השנייה מבוססת על "פרשת המתמידים" שהתרחשה לפני כעשור, במסגרתה זייפו בהנהלת ישיבת המתמידים מסמכים ובכך קיבלו במרמה כ-50 מיליון שקלים מתקציבי המדינה. בעונה השנייה ארבעת השבאבניקים מחפשים ישיבה שתקבל אותם על מנת שיוכלו להתחתן והסיפור מסתבך.

בעונה הקרובה צורפו מספר שחקנים חדשים שיגלמו דמויות שונות. החקיין והאושייה אוראל צברי, דתי לשעבר ובוגר ישיבת הדרום ברחובות, לוהק לעונה השנייה של הסדרה.

השחקניות אורטל בן שושן ורוני מרחבי תצטרפנה גם הן לשחקני "שבאבניקים", יחד עם השחקנית עדי חבשוש שתשחק בדמות חרדית. גם השחקנים עומר חזן ודניאל מורשת יצטרפו לראשונה לסדרה שבאבניקים של 'HOT'.