הישיבה הגבוהה אור עציון, בראשות הרב חיים דרוקמן, יוצאת השבוע בקמפיין גיוס המונים לחידוש פני הישיבה והקמת מבנה קבע לאברכים שלה.

מזה שנים רבות שהרב חיים דרוקמן מהווה מגדלור של תורה ושליחות ציבורית ענפה מתוך חיבור לכלל ישראל, וזוכה על כך להערכה מכל שדרות החברה הישראלית. חוד החנית של מפעליו החינוכיים היא הישיבה הגבוהה אור עציון שמהווה מופת של התגשמות חזונו של הרב קוק, ומקרינה דרך של ציונות דתית מלאת תורה עמוקה ואהבת הארץ, מתוך חיבור לעם ישראל על כל גווניו.

תלמידיה הרבים מחוברים לכל חלקי העם והארץ בערים השונות ובהתיישבות, בכל תחומי העשייה - בתורה, בציבוריות, בעסקים, בצבא, במדע ועוד.

להצטרפות ותרומה לישיבה לחצו כאן >>

דוד אביכזר, מנהל הישיבה: "ב"ה בשנים האחרונות אנו חווים פריחה והתחדשות בקמפוס רחב הידיים של הישיבה, ספסלי בית המדרש מלאים, קולות התורה בוקעים ברחבי הקמפוס של הישיבה. כמות התלמידים גדלה משנה לשנה והאברכים משתקעים וגדלים בעולמה של תורה. מתוך רצון להמשיך להאיר את תורת ארץ ישראל ולהתחבר דרכה אל המציאות, ומתוך רצון להרחיב את הכלים שיאפשרו לנו לגדל דור נוסף הממשיך את דרכו של מו"ר הרב דרוקמן, אנחנו מבקשים את תמיכתכם. בימים הקרובים יוצאת הישיבה בקמפיין גיוס כספים נרחב אשר יאפשר לנו להגשים את החזון."

השנים עשו את שלהן והישיבה נזקקת בימים אלו לשיפוץ נרחב על מנת לאפשר המשך קיום לימוד טוב ויעיל עבור תלמידיה. באור עציון מבקשים את תמיכת הציבור במספר פרויקטים, ביניהם:

  • חידוש בית המדרש- ב"ה ישיבת אור עציון צועדת קדימה, אולם מבני הלימוד דורשים ריענון והתחדשות. אנחנו זקוקים לשיפוץ נרחב של מבנה הישיבה ובית המדרש, החלפת מיזוג, ריענון הריהוט, חידוש הספרייה וכיתות הלימוד ועיצוב חללים נוספים לרווחת התלמידים.
  • בניין אברכים- אור עציון התברכה בכולל אברכים ותיק וגדול המגדל דור צעיר של תלמידי חכמים. כבר למעלה מארבעים שנה שהישיבה קיימת ללא פתרון קבע למגורי האברכים. הפתרון הנדרש הוא בניין מגורים בשטח מאושר הסמוך לישיבה, כאשר השאיפה היא להתחיל בעבודות מהר ככל האפשר.
  • שיפוץ הפנימייה- הפנימייה שמשמשת את תלמידי הישיבה נבנתה לפני למעלה מ 30 שנה ומצבה רעוע. בשנה האחרונה החל שיפוץ מקיף של הפנימייה והפיכתה למבנה חדיש וראוי למגורים על מנת לאפשר לתלמידים ללמוד מתוך רחבות הדעת.
  • מסלול אור מאופיר- שנים רבות שהישיבה משקיעה בפרויקט לאומי ייחודי לבני הקהילה האתיופית. המסלול משתכלל ומתאים את עצמו למציאות המשתנה וההצלחה של מחזור אחרי מחזור ביצירת מנהיגות צעירה המחוברת לכלל ישראל מתוך חיבור למסורת בית אבא. התכנית הייחודית כוללת: בניית עולמם הרוחני, שירות צבאי משמעותי, הכשרה מקצועית (הנדסאי), וכלים לחיים אזרחיים התורמים לעם ולמדינה.
  • המכון התורני מכון אור עציון- במכון התורני אור עציון עלו על הכתב כבר למעלה מ 300- כותרים, ובמרכזם ספרי ראשונים ואחרונים, וספריהם של הרב חיים דרוקמן ורבני הישיבה. מינוף פעילות המכון יאפשר ביתר שאת להפיץ את תורת הרב וספרי איכות נוספים.

במכתב שהוציא ראש הישיבה, הרב חיים דרוקמן נכתב: "בימים אלה אנו מבקשים לשכלל את יסודות משכן הישיבה. הפרויקטים קריטיים להמשך קיומה הטוב של הישיבה. היו שותפים עמנו בהרמת קרנה של הישיבה. אני מברך את כל המסייעים והתורמים, שה' ישלם להם בכפל כפליים."

להצטרפות ותרומה לישיבה לחצו כאן >>