מיטות זוגיות
מיטות זוגיותצילום: PIXBABY

חדר השינה הוא החדר שבו אנחנו מבלים את רוב שעות הפנאי והשנה בחיינו.

זהו גם המקום שבו אנחנו עלולים לסבול מה ההשפעות של הלחץ על השלד ועל השרירים במהלך היום, בצורה הכי משמעותית, בעיקר בגלל חוסר היכולת לקבל תמיכה לגב, לשכמות ולשלד בכללו.

ולכן בשנים האחרונות יש יותר ויותר רופאים אשר ממליצים להשקיע זמן ומחשבה בחיפושים אחרי מיטות זוגיות איכותיות אשר מסוגלות לספק את התמיכה הדרושה למערכות הגוף, מבלי לפגוע באיכות השינה לאורך זמן.

זו היא לא משימה קלה במיוחד, מפני שאתם צריכים לבחור יחד את המיטה שמתאימה לשניכם, אבל תהליך חיפוש נכון יכול להניב לכם מיטה זוגית שתשרת אתכם בשנים הקרובות בצורה מושלמת. רצוי ולכן רצוי להשקיע את כל הזמן ואת כל המשאבים שיש לכם, וחיפוש אחרי מיטות זוגיות איכותיות.

כללי האצבע לבחירת מיטות זוגיות נוחות במיוחד

אם חשוב לכם לשמור על איכות וחווית שינה, הבחירה של מיטות זוגיות, חייבת להתבסס על הפרמטרים הבאים:

סוג המזרן – הטכנולוגיות של היום אפשרות לרכוש מזרנים מסוגים שונים אשר יכולים להתמודד עם בעיות גופניות ארגונומיות שונות. כך למשל ישנם מזרונים שמספקים תמיכה לגב התחתון או לברכיים, לאנשים אשר סובלים מבעיות ספציפיות, או מזרונים שבהם ניתן להתאים את מנח הגוף לכל אחד מבני הזוג.

הבידוד והקפיצים – אם אין מספיק שכבות בידוד בין הקפיץ לבין החלק החיצוני של המזרן, איכות השינה שלכם עלולה להיפגע וכך גם רמות הכאבים מהם אתם סובלים. ולכן, בחיפוש אחרי מיטות זוגיות מומלץ לתת את הדעת על שכבות הבידוד בין הקפיץ לבין ראש המזרן.

גודל המזרן – בחרו מזרן בגודל מתאים לבסיס המיטה הקיים. ואם אין לכם עדיין בסיס מיטה, צריך להתאים את גודל המזרן לחדר השינה שלכם ולעיצוב שלו, כדי לא לבחור מזרן גדול מידי שלא תהיה לכם אפשרות לעשות בו שימוש.

הנוחות הסובייקטיביתמיטה זוגית צריכה להיות נוחה, ורק אתם יכולים לקבוע מהי המשמעות של המונח נוחות. קחו את הזמן להתנסות בסוגים שונים של מזרנים, ורק אחרי שבחרתם את המזרן הנכון, תוכלו לדעת שאתם עשיתם הכל כדי לשמור על בריאות הגב שלכם.

חיפוש נכון, הוא חיפוש בשניים

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין בשלב זה, הדרך הכי טובה למצוא מזרנים ומיטות זוגיות היא על ידי חיפוש ביחד. אי אפשר לצפות שתהיה לכם יכולת לקבוע מה הם המזרונים הנוחים לבן או לבת הזוג שלכם, גם אם אתם מכירים אחד את השני שנים רבות ויודעים הכל.

לכן קחו לעצמכם את הזמן לחפש ביחד מיטה זוגית, והפכו את תהליך החיפושים ליום איכות מהנה במיוחד שבסופו תהיה לכם מיטה חדשה ומפנקת לחדר השינה.