אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: דוברות ישראל ביתנו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן הודיע הערב (שלישי) כי בקואליציה הבאה ישראל ביתנו תדרוש לקבל אחריות מלאה על שיקום הכלכלה הישראלית והבראת המשק

"המטרה המרכזית של ישראל ביתנו בבחירות הקרובות היא לשים סוף לשלטון נתניהו והמפלגות החרדיות", אמר.

לדבריו, "נפעל ליצירת בלוק של ארבע המפלגות- ישראל ביתנו, יש עתיד, ימינה, ותקווה חדשה, שינהל משא ומתן עם שאר השחקנים וירכיב קואליציה ציונית וליברלית שתדאג לציבור הרחב".

"בקואליציה הבאה ישראל ביתנו תדרוש לקבל אחריות מלאה על שיקום הכלכלה הישראלית והבראת המשק. תיק האוצר מהווה עבורי אתגר אמיתי, כמי שכיהן במשרד הביטחון, החוץ, התחבורה והתשתיות הלאומיות אני סבור שאין מתאים ממני לתפקיד שר האוצר הבא של מדינת ישראל", טען.

ליברמן הוסיף, "לאחר שהשר אמיר אוחנה הפך את המשרד לביטחון פנים למשרד לביטחון נתניהו ומשפחתו, נדרוש גם בקואליציה הבאה את התיק לביטחון פנים עבור ח"כ אלי אבידר. כמו כן נדרוש את תיק הבריאות עבור פרופ' ליאוניד אידלמן ואת תיק העלייה והקליטה עבור יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר".

"ההסכם הקואליציוני הבא יהווה חוזה אמיתי עם הציבור, זה שמשרת בצה"ל, עובד ומשלם מיסים ולכן נפעל ליישום חקיקת חוק נישואים אזרחיים, תחבורה ציבורית בשבת, העברת ההחלטה על פתיחת עסקים בשבת לשלטון המקומי, גיוס בני ישיבות לשירות צבאי או לאומי, וחובת לימודי ליבה בכל מערכות החינוך", חתם ליברמן