מרב מיכאלי
מרב מיכאליצילום: Flash90

עוזרת פרלמנטרית לשעבר של ח"כ מרב מיכאלי (העבודה) תובעת אותה בגין התעמרות, ודורשת פיצוי של 320 אלף שקלים.

בכתב התביעה מפרטת העוזרת כיצד מיכאלי השפילה ואמללה אותה, לכאורה, במהלך עבודתה, בין היתר על רקע משקל גופה.

בין היתר נטען בכתב התביעה כי "תחת הנתבעת עובר הנתיב לעינויי נצח וכי העבודה מאמללת וארורה... משנכנסה בשערי הנתבעת, היא עשתה כל שלאיל ידה כדי שתזנח את תקוותה לכבוד עצמי במישור האישי-אנושי".

עורכת דינה של העוזרת הפרלמנטרית מסרה מטעמה: "תחת כסות כוזבת של לוחמת פמיניסטית, מתגלה ח"כ מיכאלי כמעסיקה מתעמרת, שמשפילה את עובדותיה. ח"כ מיכאלי אמנם לא זורקת נעליים, אבל התנהגותה הקפריזית ולשונה המרעילה יוצרת סביבת עבודה עוינת".

"היחס המשפיל והמתמשך של ח"כ מיכאלי כלפיי, עובדת התלויה בה לפרנסתה, גרם לתובעת נזקים נפשיים, תעסוקתיים וכלכליים שלא ניתן להפריז בחומרתם. אין מה שרחוק מח"כ מיכאלי יותר מאשר סולידריות והעצמת נשים. ח"כ מיכאלי היא פייק פמיניסטית", הוסיפה עורכת הדין.

מטעמה של ח"כ מיכאלי נמסר בתגובה: "מצער ומקומם כי התלונות השקריות כנגדי מכוונות וממוקדות דווקא בנושא ההתעמרות, תחום חשוב, יקר לליבי שמזה שנים אני מקדמת חקיקה להסדרתו. זה, כמובן, לא מקרי, אבל גם לא יגרום לי להכנע לאיומים. יהיו אשר יהיו הסיבות האמיתיות לתלונות הבדויות, הן לא יסיטו אותי ממאבקי בתופעת ההתעמרות בעבודה ומהמשך מאמצי להביא למיגורה.

"כשקיבלתי את גב' X לעבודה כעוזרת פרלמנטרית, ידעתי שהיא אינה תואמת את הפרופיל הרגיל של מי שנחשבות ונחשבים מתאימות לתפקיד זה. בכל זאת קיבלתי אותה לעבודה בלב חפץ, כי התרשמתי שכישוריה המקצועיים הולמים ורציתי לתת לה הזדמנות הוגנת. לצערי, תוך שבועות ספורים התברר לי שטעיתי. היא סירבה לבצע את המטלות הדרושות במסגרת תפקידה, ולכן נאלצנו להיפרד לאחר תקופה קצרה. מאחר שכבודה ורווחתה חשובים לי, לא אחשוף כאן שום פרטים מהנסיבות הספציפיות. כל ניסיונותיי להיפרד באופן המכבד ביותר ולהקל על גב' X נהדפו על ידה, וצר לי על כך. ההאשמות כנגדי הן שקר מוחלט ואין להן כל שחר", הוסיפה.