עשרות אלפי צפיות, שיתופים, לייקים וזה עוד כשעוד לא נגענו בקטעים שרצים בקבוצות הווטסאפ השונות, אפשר כבר לומר ש"הדבר הטוב הבא", תוכנית הריאליטי הראשונה בתולדות המגזר, היא כבר סיפור הצלחה ענק.

למי שהתחבא על כוכב אחר ועדיין לא התעדכן: תוכנית הדגל החדשה של ערוץ ToV מנסה למצוא את הקומיקאי או הקומיקאית הבאים של המגזר.

לשם כך גויסו חברי הרכב "אנדרדוס" כשופטים, ופרק אחר פרק הם ניצבים מול שלל כישרונות מכל הגילאים והמינים שמקווים להצחיק- או לפחות להראות שיש להם את הפוטנציאל הדרוש- ולעבור לשלב הבא, ובתקווה גם לשלב הגמר.

הפרק הראשון, ששוחרר לראשונה במקביל לערוץ 7 גם ברשתות החברתיות, הפך לסוג של אש בשדה קוצים. המתמודדים והמתמודדות הגיעו מכל קצוות הארץ כשהם נרגשים (מי יותר ומי פחות), כשלפני כן זכו הצופים להכיר קצת יותר לעומק את מתן צור, יאיר יעקובי, אשר בן אבו ונדב נווה, ועל ההיסטוריה המשותפת שגרמה להם להקים את אחד מהרכבי ההומור הכי וותיקים ופעילים שיש.

כיאה לתוכנית מושקעת שמוקרנת בערוץ שבראש ובראשונה מקפיד על תוכן איכותי ומבוקר שמכוון לכל המשפחה (ובניגוד ללא מעט תוכנית ריאליטי אחרות), ב"דבר הטוב הבא" לא תמצאו מתמודדים שעוברים הקנטות, "ירידות" ושאר השפלות מצוות השופטים, אלא רק ביקורת בונה ובעיקר המון מצב רוח טוב וחיוכים. מי יודע, אולי מי מהמתמודדים שלא עברו את השלב הראשון יחזרו בעונות הבאות כשהם בשלים יותר.

מי שעוד לא צפה בפרק הראשון, מוזמן לקפוץ על הרכבת, כדי להצטרף כמו שצריך לקראת ההקרנה של הפרק השני, ובו עוד סיפורים מרגשים, עוד טיפוסים מעניינים, הרכבים, משפחות, אימהות, טרמפים (כן כן) ובעיקר- המון המון צחוקים.