חנוכים את הצומת
חנוכים את הצומתצילום: רועי חדי

בעלות של שמונה מיליון שקלים הושלמו היום (חמישי) העבודות להסדרת צומת נופי נחמיה בשומרון.

הפרוייקט יצא לדרך לבקשת ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן והוא אושר לתקצוב על ידי שר התחבורה לשעבר בצלאל סמוטריץ'.

"הסדרת צומת נופי נחמיה והשלמת התאורה בכביש אריאל מזרח-צומת רחלים היא בשורה של ממש לתושבי השומרון ולמאות אלפי הנוסעים בכביש הראשי הזה", אמר יוסי דגן.

"בטיחות התושבים לפני הכל, החזון שלנו הוא מיליון תושבים בשומרון, הדרך לשם עוברת גם דרך תוכניות מתאר, בנייה בקרקעות זמינות להתיישבות עתידית ומערכת תחבורה ברמה הגבוהה ביותר. אני מודה לקדוש ברוך הוא שמזכה אותנו להתקדם בהסדרת תחבורה בשומרון שלב אחרי שלב, בדרך למיליון תושבים בשומרון".

ראש המועצה דגן הודה לשר התחבורה לשעבר ח"כ בצלאל סמוטריץ', לשרת התחבורה מירי רגב, לוועד הישוב נופי נחמיה ורחלים, לחברת נת"י ולממונה התחבורה במועצה האזורית שומרון רפי אביטל.

סיום העבודות בכביש צויין היום במהלך סיור עבודה עם מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג, יו"ר מזכירות נופי נחמיה עומר רחמים ויו"ר מזכירות רחלים יהודה אשר.

פרויקט הסדרת הצומת כלל הסדרת צומת הכניסה לנופי נחמיה והרחבת כביש הגישה ליישוב, שנצרך לצורך שמירה על בטיחות הנוסעים בכביש.

כזכור, לפני כחודש חנכה שרת התחבורה מירי רגב יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון את פרוייקט התאורה בכביש אריאל מזרח-צומת רחלים, שעלותו עמדה על כ-4 מיליון ש''ח.