ננסי פלוסי
ננסי פלוסיצילום: רויטרס

איומים בסגנון המאפיה: לאחר שראשי המפלגות הדמוקרטית והרפובליקנית בארה"ב לא הצליחו להגיע להסכמה על העלאת מענק הסיוע לאמריקאים מסכום של 600 דולר ל-2000 דולר, הזעם של חלק מאזרחי ארה"ב מתחיל להתפרץ.

ראש חזיר הונח ליד דלת ביתה של יושבת ראש בית הנבחרים האמריקאי, ננסי פלוסי מהמפלגה הדמוקרטית, לאחר שאלמונים גם השחיתו את דלת ביתה בסן פרנסיסקו. בנוסף ריססו אלמונים גם כתובות גרפיטי על דלת המוסך בביתה של פלוסי.

"חשודים בלתי מזוהים ריססו כתובות גרפיטי על דלת המוסך והשאירו ראש חזיר על המדרכה", נמסר ממשטרת סן פרנסיסקו.

גם ביתו בלואיוויל של מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מקונל, הושחת בסוף השבוע בכתובות גרפיטי עליהן נכתב "איפה הכסף שלנו?" וכן "מיץ' הורג את העניים" וכתובות אחרות הנוגעות למענק הסיוע שאמור להגיע לאזרחי ארה"ב.

"לוונדליזם ולפוליטיקה של הפחד אין מקום בחברה שלנו. אשתי ואני מעולם לא נבהלנו מהמחזה הרעיל הזה. אנחנו רק מקווים שהתקף הזעם הרדיקלי הזה לא יפריע לשכנינו בלואיוויל", אמר מקונל.

ביום שלישי הצביעו חברי בית הנבחרים האמריקאי בעד החלטה להגדיל את הסיוע לאזרחים מ-600 דולר עד לסכום של 2000 דולר. הצעה עברה בתמיכת חברי המפלגה הדמוקרטית בסיוע 40 מחברי המפלגה הרפובליקנית.

אולם הסנאט בראשות הרפובליקנים לא אישר את הגדלת המענק למרות תמיכתו של הנשיא דונלד טראמפ. "לא יכפו על הסנאט להעביר עוד כסף שאול לידי חבריהם העשירים של הדמוקרטים שאינם זקוקים לעזרה", אמר מקונל ביום רביעי האחרון.