טהרה, תורה וסמארטפון
טהרה, תורה וסמארטפוןשאטרטסוק

ימי השובב"ים שוב כאן וגם השנה לא ברור כ''כ מה המטרה שלהם ומה אנו נקראים לתקן בימים אלו.

חכמי הנסתר בספריהם כתבו שימים אלו מסוגלים ביותר לתיקון הברית, כלומר תיקון החיבור הפנימי והיסודי ביותר שלנו עם עצמנו. עם א-לוהים.

להרשמה ללא עלות לחצו כאן.

אז מי הם אותם שובבים?

אלו אותם נערים ונערות החוטאים לא מתוך כוונה רעה, אלא מתוך נערות והשתובבות, מתוך חיוניות וכוחות חיים המבקשים להתבטא, אך אינם יודעים איך להתממש נכון בחיי התורה והמצוות.

היום בדור שכמעט לכל בני הנוער בישראל (97%) מעל גיל 13, ולרוב הילדים מעל גיל 8 (72%) יש סמארטפון בכיס. (סקר של מכון שריד, 'שימוש בטלפון חכם בקרב ילדים', ינואר 2015)

זמן השימוש היומי הממוצע בסמארטפון הינו 7.4 שעות ביום. (מדד החדשנות של ( Mastercard.

ול-75% מבני הנוער אין סינון וחסימה של תכנים פורנוגרפיים, האתגר הוא עוצמתי – או יותר נכון בלתי נתפס.

בתור אנשים מאמינים, אנו סמוכים ובטוחים שהקב''ה הקדים רפואה למכה, ונתן לנו את הכוחות להתמודד עם האתגר ואף לצמוח ממנו למקומות גבוהים יותר מבדורות הקודמים.

אז איך עושים את זה?

האנשים שמאחורי המסך, אלו שמרוויחים מיליארדים משעות הצפייה שלנו, אלו אנשים מאוד חכמים, שמעסקים בחברות הענק שלהם אלפי כלכלנים, פסיכולוגים, ואנליסטים מהשורה הראשונה. כל כפתור וצבע שמופיע על המסך שלנו תוכנן על ידם בהשקעה של מאות שעות ותקציבי עתק על מנת שלא נעזוב את המכשיר אפילו לרגע.

כדי לנצח אותם אנחנו זקוקים לשני דברים שתמיד אפיינו את עמ''י: אמונה ולימוד.

אמונה בדרך בה הקב''ה מוליך אותנו, אמונה בבירורים העמוקים אותם הדור שלנו מברר בדרך אל הגאולה השלמה, ואמונה ביכולת שלנו להנחיל הלאה לילדנו את הדברים החשובים לעם ישראל באמת!

ולימוד. לימוד מעמיק מהם האתגרים והסכנות האורבים לנו ברשת? מה כ''כ ממכר אותנו במדיה? מהם הכלים שיעזרו לנו להתנהל ולשלוט בזמן המסך שלנו? ואיך בונים את חיינו בצורה בריאה וצומחת לצד המדיה העוטפת אותנו?

ארגון לוקחים אחריות יוצא במיזם חדש שכולו אמונה ולימוד!

במשך ימי השובבים נשדר שש הרצאות נבחרות של טובי אנשי הרוח והמחקר שישודרו באופן מקוון לציבור הרחב וללא עלות!

הצטרפו אלינו, וקבלו פעם בשבוע תזכורת לנייד, עם קישור לשיחה השבועית. להרשמה לחצו כאן.