ידידו הטוב של האדם
ידידו הטוב של האדםצילום: iStock

הכלב הוא ידידו הטוב של האדם, והרגישות הקיימת אצל הולכי על ארבע יכולה אפילו להציל חיים. כלב עירני שהבחין בתינוק זרוק במזבלה הצליח למשוך אליו אנשים ולהציל את חייו.

הכל התחיל בשבוע שעבר כאשר ג'ונרל פואנטס רבילה מהפיליפינים רכב על האופנוע שלו ושמע לפתע נביחות חזקות במיוחד. רבילה, בן ה-36 הרגיש שהכלב מנסה לסמן לו משהו, והחליט לעקוב אחריו על גבי האופנוע בשביל לראות במה מדובר.

הכלב הוביל את רבילה במהירות בין השיחים אל עבר המזבלה הסמוכה שם הוא מצא תינוק קטן עטוף במגבת זרוק על האדמה. התינוק ככל הנראה נולד לפני זמן קצר וחבל הטבור היה עדיין מחובר אליו, ורבילה הספיק להגיע אליו בדיוק בזמן.

רבילה לקח את התינוק והביא אותו לבית החולים הקרוב שם נבדק מצבו הרפואי והשאירו אותו להשגחה. המשטרה המקומית פרסמה את המקרה בפייסבוק ומשם הוא התפרסם במהירות ברשתות החברתיות.

הסיפור על הכלב הגיבור הגיע גם למנהלי עמותה למען כלבים משוטטים שהחליטו להתגייס ולמצוא את הכלב ולהוקיר לו תודה. לאחר שלושה ימים של בירורים, הם הצליחו למצוא את הכלב וגילו שהוא בכלל לא כלב משוטט אלא שייך למשפחה מקומית, ואפילו יש לו שם- בלאקי.

העמותה ביקשה מגולשים מרחבי האינטרנט לסייע לבלאקי, והצליחה לגייס עבורו ועבור המשפחה המגדלת שלו אוכל ומשחקים שיספיקו להם לשנה הקרובה. משפחת אולינגיי מגדלת עוד תשעה כלבים מלבד בלאקי, והם אמרו שהם אסירי תודה על התרומות שקיבלו, ושהם ישתמשו בהם בשביל להמשיך ולגדל את הכלבים למרות המצב הכלכלי הקשה.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!