הרב חיים קנייבסקי
הרב חיים קנייבסקיצילום: Aharon Krohn/Flash90

הברכה מכה גלים, המונים רוצים להצטרף, וכעת זה גם ההזדמנות שלכם, כי בעוד 36 שעות כבר לא תוכלו להיות חלק מהדבר הגדול הזה.

בעוד 36 שעות המוקדים במפעל התורה 'ישיבה על קברו' ייסגרו, והברכה ההיסטורית של הרב חיים קנייבסקי כבר לא תהיה נגישה לכל אחד. הצטרפו כעת ותזכו ל"עת רצון בכל שעות היום".

הברכה ההיסטורית של ר' חיים קנייבסקי
הברכה ההיסטורית של ר' חיים קנייבסקייח"צ

36 שעות אחרונות להצטרפות

מפעל התורה האדיר 'ישיבה על קברו' נמצא בימים אלו בשיאה של מערכה, בשיאה של מערכה על קול התורה, על קול התורה שימשיך להדהד בעוז, בית המדרש הגדול בעולם כולו שמאגד בתוכו רבבות תלמידי חכמים נקלע בתקופה האחרונה לקשיים של ממש, ובכך, הקושי החל להכביד, כבר לא היה להנהלת הארגון לתגמל את אלפי הלומדים שאף נבחנים מידי יום ביומו על חוק לימודם.

זה לא סתם עוד בית מדרש, זה בית מדרש שלא נראה כמותו, אלפים יושבים והוגים בעסק התורה כשהם אף נבחנים מידי יום על חוק לימודם. בית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו' נוסד והוקם על פי צוואתו ולעילוי נשמתו של הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א.

על פי צוואתו ולעילוי נשמתו עמלים אלפי תלמידי חכמים בעסק התורה, גם מקומם של נשים, נערות וילדים לא נפקד, גם הם הוגים בתפילה ולימוד מתאים לעילוי נשמתו הטהורה. המיזם תפס תאוצה במהירות מסחררת, אלפים הצטרפו, ובארגון החליטו לתגמל את הלומדים אשר נבחנים על חוק לימודם בבחינת 'מתן שכרה בצידה'. אבל אז, הקשיים הכלכליים הגיעו ובארגון לא ידעו את נפשם.

המצוקה שהגיעה לשלוחנו של הרב קנייבסקי הביא אותו לצאת במכתב נדיר וההיסטורי כפי שלא היה מעולם, במכתבו הנדיר הוא מבטיח לכלל התורמים ומחזיקי התורה כי הם יזכו לשעת רצון בכל שעות היממה, בכל מקום שהם, ממש כך.

במכתבו הנדיר וההיסטורי כותב הרב: "בס''ד, לאחר שזכינו שמפעל התורה הגדול בעולם בדורנו "ישיבה על קברו" מרבה תורה בכל רגע משעות היממה לרבבות ת''ח, בוודאי כל התורם סכום הגון להחזקת מקום תורה קדוש, זה יזכה מדה כנגד מדה לעת רצון בכל שעות היום ויתקבלו תפילותיו לרצון".

כל מי שיתרום להחזקת התורה סכום הגון יזכה במידה כנגד מידה לעת רצון בכל שעות היום. מרן שר התורה מבטיח לכם שתפילותיכם יתקבלו לרצון, אתם יודעים איזו ברכה זו, איזה ברכה נדירה זו, יהיה לכם שעת רצון בכל שעות היום, זו ברכה נדירה עם משמעות אדירה.

"סכום הגון" הוא כותב, במשרדי הנהלת 'ישיבה על קברו' בדקו ומצאו כי סכום הגון הוא שקל ליום, כן, זה הכל, תרומה של שקל ליום למען החזרת התורה, למען המשך המפעל האדיר הזה, שקל ליום שסה''כ יוצא 355 ש''ח. זה הכל. ברכתו של שר התורה תתקיים במי שיתן שקל ליום, בכדי שיזכה באמת לשעת רצון בכל שעות היום, דבר יום ביומו.

תחשבו על זה, כל שעות היממה שלכם תהיה עת רצון, לא צריך לחכות לזמנים מסוגלים, לא צריך לחכות למעמדות נוראי הוד, פשוט בכל רגע וזמן שתרצו יהיה לכם עת רצון, תפילתכם תתקבל, בכל רגע ובכל זמן, אתם מבינים את המשמעות הנוראית הזו, ברכה היסטורית ונדירה שלא הייתה כמותה. עת רצון יהיה לכם, עת רצון בכל רגע ובכל זמן, בכל מקום אשר תהיו.

בנוסף, בהוראת גדולי ישראל, המשתתפים בזכויות של מפעל התורה 'ישיבה על קברו', נכנסים להגרלה הגדולה על משכורת חדשית על סך 12,000 ש"ח לחודש ובסך הכל על סך 144,000 ש"ח, ובנוסף יתקיימו הגרלה על כל ספרי הרב עם הקדשה אישית של בנו ראש ישיבות אורחות תורה וחבר מועצת גדולי התורה הרב שרגא שטיינמן.

כמו כן, תיערך הגרלה על ספרים עם הקדשה אישית מהרב חיים קנייבסקי. המשתתפים בחבילת VIP יקבלו בנוסף ללא הגרלה במתנה את ספר 'הארמון' בחזון איש 5, ורוכשי חבילת שותפות יזכו לשטר שותפות בו הם מקבלים חלק ושותפות במיליוני שעות הלימוד בשנת תשפ"א ב'ישיבה על קברו'.

אסור לכם להתמהמה, אסור לכם לחשוב פעמיים. מצטרפים עוד כעת למיזם ההיסטורי, מצטרפים עכשיו להיות ממחזיקי התורה, ממחזיקי בית המדרש הגדול בעולם וזוכים ל'שעת רצון' בכל שעות היום. מהרו להצטרף בטרם ייסגרו המוקדים.

36 שעות אחרונות להצטרפות