הוריו של אהוביה סנדק ז"ל

אברהם ואיילת סנדק, הוריו של אהוביה ז"ל שנהרג במהלך מרדף שערכו בלשי ימ"ר ש"י אחר רכב בו נסע, שוחחו הערב (שלישי) עם ערוץ 7 לאחר מסיבת העיתונאים שערכו עורכי הדין של המשפחה.

אברהם אמר, "אהוביה שלנו היה אוהב הארץ בכל נימי נפשות, נשמתו וכל גופו. אנחנו מרגישים שהאירוע הקשה שעברנו מוציא לאור את מה שהיה טמון בתוכו וזורם בכולם".

לדבריו, "אחד הדברים המרכזיים שלו היה אהבת הארץ, בכל יישוב יכולים לקחת על עצמם כוחות שזה מתאים להם משהו של אהבת הארץ, שיעור, להקים מצפה או פרגולה מחוץ לישוב, שלא חלילה נמצא את עצמנו מתרגלים לגור רק בתוך היישוב".

"אם יש יישוב שיכולים לקחת על עצמם ממש להקים איזה שהוא מבנה שגם אם מפנים אותו בונים אותו שוב ושוב, והכי חשוב שיהיו שם מבוגרים, לא רק נוער, זו אמירה רוחנית חשובה לכולנו. הדבר המעשי הזה שאני מציע הוא סמל להשבת הרצון לגאול את הארץ", הוסיף האב.

האם איילת הודתה לישוב בת עין, לתושבי גוש עציון ולכל הציבור הרחב שעוטף אותם באהבתו, "תודה רבה גם לכל האנשים שתומכים בנו, שמשמיעים את הקול שלהם, שכותבים ברשתות, שלא נחים לרגע, וכל הזמן יש עוד שיר, עוד פרוספקט".

"אנחנו מודים על כל התמיכה. הקול שאנחנו לא מצליחים להוציא מהגרון שלנו, כי אנחנו מתמודדים עם האובדן, אתם משמיעים אותו, אז אני רוצה להגיד תודה לכל הגיבורים, כי אנחנו נמצאים במאבק לא פשוט", הוסיפה.

הוריו של אהוביה יצאו בגיוס המונים להקמת בית כנסת לזכרו ונטיעת כרם ליד כוכב השחר. חבריו אמרו "זה הצדק האמיתי לאהוביה!"

הצטרפו לקריאת ההורים והיו שותפים בתרומה להקמת בית כנסת לזכרו של אהוביה ז"ל >>