שחקני חולון הערב מול אתונה
שחקני חולון הערב מול אתונהצילום: FIBA.BASKETBALL

אחרי שכבר הייתה נראית עם רגל וחצי מחוץ לשלב הבא של ליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון רשמה הערב (שלישי) ניצחון גדול שמקרב אותה דווקא כן אל השלב הבא של מפעל הכדורסל השני בחשיבותו באירופה.

הסגולים מחולון שפתחו את העונה, באירופה ובליגת העל הישראלית, בצורה רעה החלו לאט לאט להיכנס לקצב ועם שינוי מינורי בסגל השחקנים שלהם הדברים מתחילים להתחבר להם.

מה שהחל עם הפסד בגמר גביע ווינר סל למכבי ת"א בשבוע שעבר, נמשך עם העפלה אל שלב חצי גמר גביע המדינה בכדורסל לאחר מכן והערב הגיע אל שיאו עם משחקם הטוב ביותר שהציגו העונה באירופה.

היה זה מול אלופת יוון, א.א.ק אתונה שבמשחק הקודם ביניהן גברה על הסגולים מחולון אצליהם בבית ב-4 נקודות הפרש. החולונים ידעו כי ניצחון יקרב אותם בצורה משמעותית אל עבר השלב הבא ועם משחק הגנה מרשים ביותר נקמו ביוונים כשגברו עליהם בבית בתוצאה 71:77.

הניצחון של חולון מעניק לה יתרון פנימי על היוונים כאשר שניהם מחזיקים במאזן של 3 ניצחונות ו-2 הפסדים, ורק הפרש הנקודות במשחקים ביניהן כרגע הוא שקובע - ניצחון חוץ על שולה הצרפתית בעוד שבועיים יעניק לחולון את הכרטיס לשלב הבתים השני ואולי גם את המקום הראשון. התאזנו בדיוק בזמן.

קלעו לחולון: מגי 18, ג'ונסון 16, דה זאו ומיילס 12 כ"א, וורקמן ומשגב 7 כ"א, פניני 5.