ח"כ מתן כהנא שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב וגולן יוכפז והתייחס לסקר שהתפרסם אמש בחדשות 12, לפיו אם נפתלי בנט וימינה ירוצו ללא בצלאל סמוטריץ' הם יזכו ל-16 מנדטים, לעומת 14 מנדטים שיקבלו בריצה משותפת.

כהנא אמר כי למרות הסקרים אין כוונה לפרק את ימינה ולהיפרד מסמוטריץ': "אנחנו משוכנעים שפיצול בימין הוא רע מאוד. אנחנו נחושים ללכת מאוחדים, אנחנו חושבים שמפלגה שלנו יש מקום למגוון דעות, סמוטריץ' חשוב במפלגה שלנו ואנחנו רוצים ללכת איתו. אנחנו חושבים שצריך לרוץ מאוחדים ולהשאיר את הפיצולים לשמאל". כהנא הבהיר: "נפתלי יעשה את כל מה שצריך כדי להביא את סמוטריץ' אלינו למפלגה".

בהמשך התייחס כהנא לראיון האמוציונלי של יו"ר מפלגתו אתמול בערוץ 20, והסביר מדוע במפלגה מסרבים להגיד באופן ברור האם ישבו עם נתניהו בממשלה הבאה.

לדבריו, את העם לא מעניין 'כן נתניהו או לא נתניהו', אלא המצב הכלכלי-בריאותי בישראל, "אנחנו הולכים בכל הכוח להחליף את נתניהו. העם מבין שיש אחד שבא לעבוד עבורו וזה נפתלי בנט. נפתלי משוכנע בכל ליבו שנתניהו נכשל ושזה נובע ממניעים זרים ומלחמות אגו.

''לא אנחנו קובעים מי יהיה רה"מ, קובעים את זה אזרחי מדינת ישראל ואנחנו מקווים שיתנו לנו את הכוח. העם מבין שנתניהו נכשל וצריך להחליף אותו ומי שצריך להחליף אותו זה מישהו שבא מתחום הניהול, יזם, וזה נפתלי בנט. לאט לאט הליכוד ירד וסער ירד ואנחנו נעלה".

חיבור של בני גנץ לנפתלי בנט, בעד או נגד?
"אחרי הבחירות? רלוונטי לחלוטין".

ולפני הבחירות?
"קשקוש בלבוש".