ראשי בית"ר עם האמירתיים
ראשי בית"ר עם האמירתייםצילום: דוברות בית"ר ירושלים

קשיים גדולים בהעברת הבעלות של בית"ר ירושלים. אחרי שאמש הודיעה הקבוצה הירושלמית כי הגישה את כל המסמכים הנדרשים לצורך אישור היכנסו של השייח' חאמד בן ח'ליפה כשותף בבעלות המועדון במתווה של 50%, היום (רביעי) הודיעה הוועדה להעברת זכויות כי לא כך הדבר.

על פי דברי הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל שנפגשה היום ללא נציגי בית"ר וללא נציגי השייח', לא סופקו כל החומרים שביקשו לאחר הפגישה ביום חמישי האחרון, זאת בניגוד למה שטענו בבית"ר ונציגי השייח' האמירתי אמש.

על פי חברי הוועדה, בשל העובדה כי חסרים חומרים ומסמכים ובהעדר נתונים מספקים, הם אינם יכולים לקבל החלטה בנושא ולאפשר את העברת 50% מהבעלות על בית"ר לידי השייח'.

על פי טענת הוועדה, השייח' בן ח'ליפה לא העביר מסמך רשמי המוכיח כי אין לו עבר פלילי, כאשר במקום זה העביר תצהיר בכתב ידו החתום על ידי עורך דינו, דבר שעל פי חוקת ההתאחדות לכדורגל אינו מאפשר את העברת הבעלות על המועדון.

עוד נטען כי ישנם פערים גדולים בין הונו של השייח' עליו הצהיר לבין הנתונים שגילו בחקירה כלכלית שערכו, כאשר גם הסבר לזה עדיין לא ניתן, לדברי הוועדה.

עם זאת, בוועדה לא פוסלים לגמרי את היכנסו של השייח' לכדורגל הישראלי, אך זה יצטרך לספק את המסמכים הנדרשים ולכל הפחות אישור אי רישום עבר פלילי כדי לעשות היסטוריה ולהחזיק ב-50% מהבעלות בבית"ר ירושלים.