החיסון לאהרון חסן בן ה-106
החיסון לאהרון חסן בן ה-106צילום: דוברות עיריית יהוד-מונוסון

מגן דוד אדום, אשר מפעיל את פרויקט החיסונים בבתי האבות ובדיור המוגן בישראל, חיסן אתמול את תושב יהוד-מונוסון המבוגר ביותר - חסן אהרון בן ה-106.

החיסון התבצע הודות לפניה נרגשת מראש העיר יהוד-מונוסון, יעלה מקליס.

צוותי מגן דוד אדום לא נותרו אדישים לפנייה ובמבצע משותף, כחלק מפרויקט החיסונים המיוחד לגיל השלישי, חיסנו את אהרון אשר הגיע בליווי משפחתו אל מרכז החיסונים עוד באותו היום.

עד כה, צוותי מגן דוד אדום חיסנו למעלה מ-120,000 דיירים ואנשי סגל בבתי אבות והדיור המוגן ברחבי הארץ. עד סוף השבוע הקרוב יחוסנו כלל מרכזי הגיל השלישי ובשבוע הבא יחלו במבצע החיסונים של המנה השנייה.

ראש עיריית יהוד-מונוסון, יעלה מקליס, סיפרה "התרגשתי לסייע לתושב העיר היקר והמבוגר ביותר להתחסן כנגד קורונה. אני מאחלת למר אהרון בריאות ואריכות ימים ומקווה כי בעתיד הקרוב כלל תושבי העיר יוכלו להתחסן כדי שיחד ננצח את נגיף הקורונה ונשוב לשגרה".

איילה, ביתו של אהרון, הוסיפה, "אני מודה לראש העיר ולמגן דוד אדום על הסיוע בחיסון, שמחנו מאוד להגיע יחד עם אבי אל המעמד המרגש והחשוב".

אלי בין, מנכ"ל מד"א, סיכם ואמר כי "בימים אלו, מסיים מגן דוד אדום את פרויקט החיסונים הנרחב בכלל מוסדות הגיל השלישי בישראל, במסגרתו שמחנו לסייע גם לתושב יהוד-מונוסון המבוגר ביותר. נמשיך לעמוד בחזית המאבק ולפעול למיגור מגפת הקורונה. נאחל בריאות לכולם".