קלינגר. הפסד נוסף העונה
קלינגר. הפסד נוסף העונהצילום: פלאש 90

מה היא עוד תצטרך כדי לנצח? גם מכת קורונה אצל יריבתה שעלתה בהרכב חסר וסגל קצר כשלא פחות מ-13 שחקנים ואנשי צוות נדבקו בנגיף ויתרון מוקדם, לא הספיקו להפועל ת"א לסיים משחק במסגרת עונת 2020/21 בליגת העל בכדורגל עם ניצחון.

האדומים מת"א שלא הצליחו לנצח בחמשת הביקורים האחרונים שלהם באשדוד, לא הצליחו לעשות גם הערב (חמישי) זאת למרות שהכל עבד לטובתה - החל ממכת הקורונה אצל אשדוד ועד שער יתרון מוקדם.

הפועל, קבוצת החוץ הגרועה ביותר בשתי הליגות המקצועניות יחד כשכבשה רק שני שערי חוץ בלבד, הרשיתה בשלב מוקדם של המשחק הערב, מרגליו של הרכש החדש גיל יצחק כבר בדקה הרביעית.

לשחקני הפועל לא היה הרבה זמן לחגוג ולשמוח כאשר כבר בדקה ה-13 השוותה אשדוד את התוצאה ובדקה ה-44 השלים רועי גורדנה, שחקנה לשעבר של הפועל, את המהפך לזכות אשדוד שהיה גם תוצאת סיום המשחק, 1:2 למקומיים.

הפועל ממשיכה להתדרדר ושוקעת בבוץ ובמקום האחרון בטבלת ליגת העל בכדורגל עוד קצת וקרובה עד מאוד לירידה אל הליגה השניה בפעם השניה בתוך 4 שנים, כאשר זו לא מצליחה לנצח שוב את אשדוד בביתה. הפעם האחרונה שעשתה זאת, הייתה במרץ 2014 אז קלינגר אימן את אשדוד ורן בן שמעון את הפועל. אז אולי הבעיה היא כן בעמדת המאמן?

כמו הפועל, גם יתר הקבוצות התל אביביות לא הרשימו הערב, כאשר מכבי ובני יהודה נפרדו בתיקו 0:0 במשחק המקביל. מכבי מפספסת הזדמנות לצמק את ההפרש ממכבי חיפה שבמקום הראשון וקוטעת בכך רצף של 4 ניצחונות.