זעירא וסמוטריץ'
זעירא וסמוטריץ'צילום: דוברות

ישראל זעירא, יו"ר עמותת "ראש יהודי", מנכ''ל חברת ''באמונה'' וממקורביו של יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ', תומך ביוזמה לחדש את פניה של המפלגה הציונית-דתית.

זעירא קורא להרכיב רשימה של ''מבקשי השם'' אשר יתמודדו יחד לכנסת ה-24, ורומז שאין לשתף פעולה עם מי שאינו חובש כיפה לראשו.

''שימו לב לשפה, שימו לב אל הנשמה", כתב זעירא לאחר ההצהרה של סמוטריץ' השבוע. "מנהיג המבקש לדבוק בדרך הישנה והטובה. לא כוכבים ופירוטכניקה, לא התנשאות ומרדף אחרי פנטזיות, עבד לעם הקודש על אדמת הקודש.

"שבענו מוויתור על ערכים לטובת ישיבה בממשלה. שבענו מחיפוש ידוענים שעיקר עניינם הוא פוזה ופעלולי מילים. עם ישראל צמא למנהיג שמוכן להגיד את האמת. לדבר גלוי על הקודש. לקדש את החיים ולהראות שאין סתירה ביניהם. להראות יכולות ביצוע נדירות לטובת הכלל, ולהתייחס בשעות הקטנות לכל מצוקה פרטית שיש".

"אכן הגיע הזמן שליד ההגה של הספינה הדתית לאומית ישב אדם ערכי, שלא מתנצל ולא מתבלבל. לא מתנצל על ערכיו, ולא מתבלבל בין שאיפות פוליטיות אישיות ובין רצון להשפיע בכל מקום. מנהיג שאינו מתחנף לבוחריו כדי לקושש קולות, אלא מרים דגלים וקורא אחרי''.

זעירא המשיך: "הגיעה העת לגבש רשימה שתאחד את כל מבקשי השם ולא משנה מה הם לובשים ואיך הם נראים. ובניגוד לעבר, לא מפלגה שמקבצת כל אחד תוך שימוש המזויף במושג אחדות ומכופפת ערכים לשם כך, אלא קריאה לדגל אידאליסטי של זהות ומחויבות יהודית עמוקה, אך ללא תנאים מוקדמים. שנזכה לברכת השם במשימה הקדושה והמורכבת הזו''.

ח"כ בצלאל סמוטריץ': פותחים את השורות ואת הלבדוברות