שחקני חולון מול אילת הערב
שחקני חולון מול אילת הערבצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

גם ממשלת ישראל לא תעצור אותה. הפועל חולון דוהרת, כאשר אל הניצחונות שלה במסגרת ליגת העל בכדורסל, גביע המדינה בכדורסל ומפעל ליגת האלופות של פיב"א שם רשמה ניצחונה מרשים על א.א.ק אתונה היוונית שבוע שעבר, הצטרף הערב (מוצאי שבת) ניצחון גם במסגרת הליגה הבלקנית.

כזכור, בסגר הקודם, הודיעה מנהלת ליגת העל בכדורסל על מציאת פיתרון להמשך קיומם של משחקי כדורסל על אף החלטת הממשלה.

במנהלת מצאו פירצה בחוק אשר אפשרה לקבוצות המייצגות את ישראל במפעלים האירופיים להמשיך ולקיים אימונים ומשחקים כסדרם, ועל כן החליטה לרשום את 12 מ-13 קבוצות הליגה למפעל הליגה הבלקנית, מפעל הכדורסל המזרח אירופי בו כבר לקחו חלק בעבר מספר קבוצות ישראליות כשגלבוע גליל אף זכתה במפעל שנתיים ברציפות.

אחרי ששוב החליטה ממשלת ישראל על כניסה לסגר של המדינה כולה, חזרו הערב קבוצות הכדורסל לקיים את משחקיהן במסגרת הליגה הבלקנית, עם קיום המחזור האחרון של הבתים המוקדמים במפעל האירופי הקטן.

מי שהמשיכה את הכושר האדיר בו היא נמצאת זו הפועל חולון שגברה על הפועל אילת בתוצאה 105:102 בתום הארכה ועלתה אל השלב הבא עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים בליגה הקטנה.

חולון כבר שייטה לניצחון עם הפרש דו-ספרתי, אך קייסי פראת'ר וג'וש ניבו החזירו את אילת למשחק וכפו הארכה, בסיומה חולון ששיחקה ללא שניים מהזרים המובילים שלה, סי.ג'יי האריס הפצוע וכריס ג'ונסון שיצא בחמש עבירות, הצליחה לנצח.

בשלב הבא תפגוש חולון את הפועל ת"א שסיימה בראשות בית א' למשחק נוקאאוט על העלייה לשלב הבתים השני של המפעל האירופי.