הסגר השלישי כבר כאן והורים רבים אובדי עצות - שוב הילדים יישבו שעות רבות מול המסכים או שיטפסו על הקירות ויהפכו את הבית.

בימים האחרונים הושק ערוץ אלף המחודש, הערוץ שייתן לכם את הפתרון לשעות הרבות מול המסך, וימלא לילדכם את הזמן בתוכן חינוכי עשיר ומרתק.

פרומו לסרטיח"צ

בערוץ אלף מאות סרטי וידיאו מלאים בתוכן יהודי חינוכי המותאמים לילדים בכל גיל. מיטב השחקנים משתתפים בסרטים השונים בין היתר מיכאל וייגל, מתן צור, אביתר לזר, נתי רביץ ועוד.

בערוץ סדרות מתח ועלילה, סרטי קומדיה ותוכניות מיוחדות - והכל ברמת הפקה גבוהה ומלווה על ידי אנשי חינוך.

היכנסו עכשיו ותנו לילדים שלכם ליהנות מעולם תוכן חינוכי, ערכי ומרתק במבצע הכרות מיוחד, 8 ש"ח בלבד לחודש הראשון.

בעקבות תקופת הסגרים ועליית זמני המסך בכל הבתים, עלה בחודשים האחרונים ביקוש רב לחומרי צפייה איכותיים וחינוכיים. ערוץ אלף החליט להרים את הכפפה, ובהשקעה אדירה הופקו מגוון סדרות לכל הגילאים עם מיטב השחקנים, שנוספו לעשרות הסרטים והסדרות שהופקו על ידם בשנים האחרונות.

בין הסדרות מככבת הסדרה הקומית "הירקניה של עמרם" בכיכובם של מתן צור מאנדרדוס ופולע קורקוס בה מועברים לילדים מסרים חינוכיים בצורה קלילה ומשעשעת. סדרת הדרמה "סודות המושבה" בכיכובו של השחקן מיכאל ויגל שסוחפת את הצופים לדרמה מותחת ואנושית שמלמדת על חברות אמת. סרטי דרמה על תקופות שונות בתולדות עם ישראל כמו המאבק על שמירת היהדות תחת השלטון הקומוניסטי, סרט המתח "מקום בטוח" שלוקח את הצופה למסע מיוחד לימי מלחמת המפרץ והניסים הגדולים שנעשו לעם ישראל ועוד. בערוץ קיימים גם מדורים מיוחדים עבור בנות וילדים בגילאים קטנים יותר.

הורים רבים שכבר רכשו מנוי בערוץ מספרים על המהפך שהוא עשה בבית ועל הרוגע הנפשי שלהם שגם כשהילדים יושבים מול המסך הם צופים בסרטים חינוכים ומקבלים מסרים של אהבת התורה והארץ בצורה חווייתית ומושקעת.

בעקבות הסגר פתח ערוץ אלף את האפשרות לצפייה חינמית בסרטונים רבים ובחלק מהסדרות הפופולריות.

היכנסו עכשיו ותנו לילדים שלכם ליהנות מעולם תוכן חינוכי, ערכי ומרתק במבצע הכרות מיוחד, 8 ש"ח בלבד לחודש הראשון.