החזרי מס
החזרי מסצילום: Istock

החזר מס על תרומות ניתן עבור כל מי שתרם בצורה מסודרת לעמותות וגופים מוכרים על ידי רשות המס .

על כל תרומה שכזאת החל ממאה ותשעים שקלים ומעלה, ניתן לקבל החזר מס על תרומות בשיעור של כ-35% החזר מס.

אמנם נכון שזה קצת מוזר לתרום למישהו ואז לבקש על זה החזר מס על תרומות, אך כולם מרוויחים מכך ואף אחד לא מפסיד: מי שקיבל את התרומה בוודאי שמח על כך, מי שתרם שמח גם כן על יכולתו לתרום למטרה ראויה, והמדינה מכירה בכך ומאפשרת לתורמים לקבל החזר מס על תרומות בשיעור גבוה יחסית כך שיהיה שווה וכדאי לכולם לתרום! מוזמנים לפנות אלינו למידע מפורט והסבר כיצד לקבל את החזר המס על תרומות או כל החזר מס אחר עבור שכירים, עצמאים וחברות.

החזר מס על תרומות – בדיקת זכאות מהירה והגשת בקשה על ידי חברת החזרי מס מומחית בתחום!

החזר מס על תרומות ניתן עבור כל מי שתרם במהלך שנת המס מעל 190 שקלים. שיעור החזר המס עבור תרומות הוא בין הגבוהים ביותר, 35% החזר מס! התרומות חייבות לעמוד בקריטריונים של רשות המס ולהיות מועברים בצורה מסודרת ורשומה אך ורק למוסדות, לקרנות ולעמותות המוכרות אצל רשות המס. ניתן לתרום כמובן כל סכום שרוצים במהלך כל השנה ורבים עושים זאת ללא כל מחשבה על החזר המס כמובן אלא מתוך פילנטרופיות ורצון טוב בלבד.

מי שיכול לתרום סכומים גבוהים מין הסתם לא זקוק להחזר המס אך כדאי להכיר את החוק ולמעשה מי שתורם רבות במהלך השנה יתרום יותר אם יכיר את החוק! כך שזהו מצב חיובי לגמרי שאין בו מפסידים. החזר מס על תרומות הוא החזר מס נהדר שרק מעודד אנשים לתרום יותר מכיוון שאם הם מקבלים יותר משליש מהסכום החזר מס על תרומות הם יכולים לשוב ותרום את יתרת הסכום בפעם נוספת.

זכותך - החזר מס על תרומות עד 35% מסך התרומה!

החזר מס על תרומות הוא רק אחד מתוך עשרות סוגי החזרי מס שחברת זכותך משיגה ללקוחותיה במהלך השנה. אנו מעודדים את הלקוחות שלנו להעביר לנו את כל המסמכים הרלוונטיים על מנת שנוכל לרכז אותם ולהגיש בקשה להחזר מס בצירוף כל הטפסים והמסמכים הרצויים.

החזר מס על תרומות הוא החזר מס אזוטרי יחסית שלא רבים מכירים ועוד פחות נעזרים בו אך מלבד החזר מס על תרומות קיים גם החזר מס שבח על מכירת נכס נדלן כמו דירה, מגרש או משרד שניתן לקבל אם מכרתם נכס שכזה במהלך 6 השנים האחרונות. החזר מס על תרומות והחזר מס שבח הם בין החזרי המס הגבוהים ביותר בשל אופי הפעילות המלווה אותם, אם זה מכירת נכס נדלן במאות אלפי שקלים או תרומות בסכומי כסף גבוהים אך יש סוגי החזרי מס רבים אחרים שלא מגיעים לסכומים אלא ובכל זאת שווים כ-5000 עד 8000 שקלים בממוצע עבור אזרחים רבים הנמצאים במעגל העבודה ועבור בין עבודות, פדו קופות גמל ופנסיה לפני הזמן ועוד.

זכותך ליהנות מהחזרי מס על תשלום יתר לרשות מס ההכנסה!

רשות המיסים נוהגת לגבות את מס ההכנסה לפי חישוב שנתי. עבור מי שעבד בעבודה מכניסה עם שכר גבוה, מדרגת המס מחייבת את המעסיק לדווח על סכום זה ואותו עובד משלם מס רב בהתאם למשכורת שהוא מקבל. נניח ועובד מסוים שילם 40% לחודש מס הכנסה בחצי השנה הראשונה עבד במקום עבודה מסוים ואז פוטר או התפטר ובשאר ששת החודשים ישב בבית, חיפש עבודה וכדומה.

אותו עובד לא פנה ללשכת העבודה ולא קיבל דמי אבטלה כך שלמעשה המס ששילם על משכורתו הגבוהה בחצי השנה הראשונה של השנה אמור להתקזז עם חצי השנה בה לא הרוויח כלל. מס הכנסה מחשב את אחוז המס שכל עובד צריך לשלם בחישוב שנתי ולכן בסוף אותה שנת מס פקיד השומה יגלה שאמנם אותו עובד הרוויח יפה ושילם 40% מס על ששת החודשים הראשונים אך בחצי השנה הבאה לא עבד כלל ואמור היה לשלם אפס אחוז ואפס שקלים מס הכנסה!

אותו פקיד שומה צריך לחלק את סך המס שנגבה על 12 חודשים עכשיו ולא על 6 חודשים ואז יגלה שאותו עובד זכאי להחזר מס עבור אותם חודשים בהם לא עבד!

הסתבכתם עם החישוב? אתם לא חייבים להבין איך זה עובד וגם אינכם אמורים להבין זאת. בשביל זה קיימות חברות להחזרי מס שעושות את החישובים ואת העבודה השחורה עבור הלקוחות, בודקות זכאות, מגישות את הבקשה להחזר מס, עוקבות אחר ההתקדמות ומוודאות שמלוא הסכום של החזר המס המגיע לכל לקוח יעבור לחשבון הבנק הנכון של הלקוח שרשום במערכת רשות המס!

צריכים עזרה עם החזרי המס השנתיים שלכם? פנו עכשיו אל חברת זכותך לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות ולהמלצה איך להמשיך עם התיק מול מס הכנסה. אנו מספקים שירות זה לשכירים ולעצמאים שכן כולם יכולים להיות זכאים להחזר מס ואנו נבדוק זאת בפירוט ובצורה מדויקת.

שנת 2020 גרמה לעומס במשרדי רשות המס – מהרו להגיש בקשה להחזר מס בהקדם!

שנת 2020 הייתה שנה משוגעת בכל העולם בשל מגפת הקורונה ומשרדי ממשלה רבים הושבתו ולא קיבלו קהל. המערכות המקוונות, אלו שפועלות דרך האינטרנט לא תמיד עבדו כמו שצריך ואזרחים רבים לא הסתדרו איתם ולא הצליחו להעביר את הבקשות להחזרי מס ולמענקי עבודה כמו שצריך לרשות המס.

עם פתיחת משרד רשות המיסים מחדש נוצר עומס רב של פניות מאת ציבור העובדים השכירים והעצמאיים על מנת לקבל טיפול אישי לקבלת החזרי המס ומענקי העבודה עבור אותם חודשים בהם רבים עבדו מהבית, פוטרו או היו בחל"ת.

אנו ממליצים למי שטרם סידר את ענייני המס שלו מול רשות המס למהר ולפנות אל הרשות בין אם דרך הפלטפורמה המקוונת של רשות המיסים באינטרנט או פיזית בהגה אל משרד הרשות. באפשרותכם גם להעביר את הטיפול לחברת החזרי מס שתשיג עבורכם תוצאות טובות ומהירות יותר בוודאות תודות לידע ולניסיון שלה בתחום כמו גם הקשר הישיר של נציגי אותן חברות עם פקידי השומה במשרד מס ההכנסה והגישה למהיר לאתר הרשות, דרך שרתי ומחשבי החברה.

אנו בטוחים שבסופו של דבר כל פנייה תיענה על ידי רשות המיסים אך זה עלול להימשך זמן רב יותר מהרגיל, זמן שגם ככה לא היה קצר קודם לכן. מי שיקדים לבדוק את סטטוס המס שלו ויגיש את הבקשות להחזרי מס ולמענקי עבודה בהקדם, יטופל קודם ובקשתו יכולה להיות מאושרת בזמן קצר יותר! מוזמנים לפנות לנציג חברת זכותך שיספק לכם עזרה ראשונה בתחום! בהצלחה!