מיקי זוהר
מיקי זוהרצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, מאשים את פרופ' חגי לוין, המצטרף החדש למפלגת תל"ם בראשות משה (בוגי) יעלון, כי הביקורת שהשמיע לאורך תקופת הקורונה עלך תפקוד הממשלה היתה פוליטית.

"עיקרון הצינון חייב לחול על כל גורמי המקצוע שעבדו בשירות המדינה, ולא משנה באיזה תחום הם עסקו", צייץ בצהריים (ראשון) ח"כ זוהר.

לדבריו, "העיקרון הזה, יכול למנוע בעתיד מצב בו עובדי ציבור כמו פרופ' חגי לוין ישמיעו ביקורת לא אובייקטיבית ולא מקצועית שנועדה אך ורק כדי לשרת את עצמם וכדי ליצור עבורם פלטפורמה נוחה לרוץ בה בבחירות".

בציוץ שפרסם הבוקר בחשבון הטוויטר שלו כתב לוין, "אני מאמין במנהיגותו המוכחת של הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון והנבחרת המצוינת של מפלגת תל"ם".

"תל"ם מייצגת ופועלת למען המטרות והערכים שאני חותר אליהם: ממלכתיות תוך הצבת האינטרס הציבורי מעל לכל ודאגה לרווחת כלל הציבור בישראל בכל תחומי החיים", הוסיף.

"אנו זקוקים לכוח פוליטי שמקדם את הערכים הללו. הציבור מצפה לשרים וח"כים שפועלים למעננו באחריות, ביושרה, על בסיס המלצות אנשי המקצוע בתקופת משבר הקורונה נוכחנו שאין זה המצב השכיח כיום במדינת ישראל, והתוצאה טרגית", טען.

"הצטרפתי לתל"ם על מנת להיות השינוי שאני רוצה לראות בעולם ובמטרה להשתלב בהנהגה הלאומית ולהגן על בריאות הציבור והסביבה", חתם לוין.