גבי דניאל
גבי דניאלצילום: פרויקט 252

יש סגר? זה לא אומר שאי אפשר לבנות את התשתית לקשר זוגי משמעותי שיתחיל אמנם כקשר דיגיטלי אך יוביל בצאת הסגר לדייטים אמיתיים, ובע"ה - לחתונה בהמשך.

בפרויקט 252, החליטו להרים את שערי הסגר שנעלו את בתי הקפה והגנים הציבוריים ויזמו אירוע 'זום דייט' ענק אשר במסגרתו כל רווק ורווקה שנרשמו לאירוע קיבלו אפשרות להצגה עצמית באירוע הזום ולהפקת כרטיסיה מיוחדת באפליקציה המיועדת לנרשמי הזום דייט בלבד.

גם מפיקי הזום דייט לא ציפו להצלחה כה גדולה שכללה מאות משתתפים ומשתתפות.

"ב"ה, היתה הצלחה מסחררת", מתרגש גבי דניאל, מנהל התוכן של פרויקט 252 ועד לפני כשנה וחצי - רווק בעצמו.

"מעל 700 רווקים ורווקות נרשמו לאירוע ובפועל, בזום עצמו היו מעל 300 בנים ובנות שהציגו את עצמם, כל אחד ואחת במשך 30 שניות.

היה קצב מטורף וברקע פעלה האפליקציה שהציגה לכל המשתתפים והמשתתפות את הפרטים של אלה שנרשמו לזום דייט. נוצרו עשרות קשרים מהערב הזה".

היו יותר בנים או בנות?

"ההפתעה הגדולה הייתה – שממש היו חצי בנים וחצי בנות", מגלה דניאל. "הקפדנו גם שכולם יהיו חלק בזום דייט, שיהיו מעורבים ויפתחו מצלמות ולא רק יהיו צופים מהצד".

"לצערי, לא כולם הספיקו להכיר מקוצר הזמן. לכן, במוצ"ש הקרוב נמשיך את אירוע הזום דייט ב-20:30 עבור מי שלא הספיק להציג את עצמו במוצ"ש האחרון."

"ערב ההמשך במוצ"ש הקרוב מיועד רק לאלה שכבר נרשמו לזום דייט של מוצ"ש האחרון. אבל בע"ה, בהמשך, אנחנו נפיק עוד זום דייטים ועוד הפתעות. שיהיה לכולם בהצלחה וחתונה בקרוב - זאת המטרה. אסור לשכוח את זה אף פעם. בינתיים, אנחנו מזמינים את כולם להצטרף לפרויקט 252, ללמוד לעומק מה זאת זוגיות וכפועל יוצא - למצוא בקלות שותף\שותפה מתאימים לחיים ולבניית משפחה טובה".

להצטרפות לפרויקט 252 לחצו כאן.