S20 ULTRA
S20 ULTRAצילום: Istock

ההכרזה הרשמית תתקיים בחמישי אבל כמעט כל הפרטים על ליין הדגל החדש כבר מפורסמים כך שנותר רק לחכות לראות אם בכל זאת סמסונג שמרו הפתעה כלשהי להכרזה.

ה-S21 בדומה לקודמו יוצע בשלושה גרסאות רגיל, פלוס ואולטרה כשהבידול המרכזי הוא גודל המסך וקצת עלייה ברמת המצלמות ורכיבים נוספים, המעבד ככל הנראה יהיה זהה.

המכשירים החדשים ישתמשו במעבד Exynos 2100 מתומן ליבות מתוצרת סמסונג יכלול 3 או 4 מצלמות(כתלות בדגם) נפח אחסון של 128GB\256GB וזיכרון עבודה(RAM) שיתכן ויגיע עד 16GB! בגרסת האולטרה

על פי ההדלפות נראה שהחידוש המשמעותי בסדרה יהיה האפשרות לשלב עט סטיילוס בדומה עט שמגיע עם סדרת הNOTE (שכנראה תבוטל) ככל הנראה העט לא ישולב בכשיר עצמו אלא יכלול רק תמיכה בפעולות של העט ומגנים שישלבו מקום לעט.

בנוסף כמו תמיד סדרת הS מגיעה עם מערכת ההפעלה החדשה ביותר של סמסונג שהיא 3.1 One Ui שמבוססת על אנדרואיד 11 ותכלול כל הנראה חידושים שונים.

המחירים הרשמיים טרם התפרסמו אך ההדלפות מדברות על ירידה קלה במחירי הדגמים הנמוכים (רגיל ופלוס) כך שיתכן שהדגם הבסיסי יושק במחיר שקרוב ל-3000 שקל. לעומת זאת צפויה עליה נוספת במחיר האולטרה כך שמחירו היקר ממילא יתקרב ל-5000 שקלים לאחר מיסים.