אוהדי הפועל ת"א. רוצים פיצוי כספי
אוהדי הפועל ת"א. רוצים פיצוי כספיצילום: פלאש 90

אוהדי הפועל ת"א עוברים למישור המשפטי. העונה המקצועית הרעה עד מאוד שעוברת על המועדון האדום מת"א שקרובים לרדת בפעם השניה בתוך 4 שנים אל הליגה השניה, הליגה הלאומית, ממשיכה להכות בראשי האדומים והנהלת המועדון.

אחרי שהמאבק נגד האחים ניסנוב, הבעלים של המועדון, עברו לפסים אלימים לכאורה עם זריקת אבנים לעבר בתיהם ודרישות אוהדים שיעזבו את המועדון אותו רכשו מפירוק לפני 4 שנים, כעת המאבק עובר לבית המשפט.

היום (שני) העבירו אוהדי הפועל ת"א, מראשי המחאה, מכתב התראה לפני תביעה למנכ"לית המועדון החדשה אודליה פרידמן ובו דרישה לפיצוי כספי.

על פי המכתב שנשלח באמצעות משרד עו"ד אלוויה - בן דוד, על המועדון לפצות את האוהדים בכסף, עבור משחקים שנערכו ללא קהל בעונה שעברה, כאשר גובה הפיצוי המוערך והמבוקש הוא שני מיליון שקל.

נזכיר, כי עם פרוץ הקורונה בשנה שעברה, בשיא עונת 2019/20 של ליגת העל בכדורגל, הגישו אוהדי הפועל ת"א מכתב תביעה ייצוגי אשר בו דרשו מכל 4 הקבוצות הגדולות של ליגת העל בכדורגל - מכבי חיפה, מכבי ת"א, בית"ר ירושלים והפועל ת"א, לפצות את האוהדים על המשחקים שנערכו ללא קהל בשל הגבלות משרד הבריאות והחלטות קבינט הקורונה, זאת על אף שאוהדים רכשו מבעוד מועד מנוי למשחקים אלו ומבלי שאלו קיבלו כל תמורה לכך.

בעוד בכל שלוש קהלי האוהדים, של בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הוחתמו אוהדים רבים על עצומה כי הם מוותרים על הפיצוי הכספי המגיע להם, זאת בכדי לעזור לקבוצתם האהובה שנמצאת גם היא במצוקה כלכלית להמשיך לשרוד ולעמוד על הרגליים בזמן שאין כל סיוע מהמדינה ומהגופים האחראים לכך, אוהדי הפועל ת"א מסרבים לוותר על הפיצוי המגיע להם.

עבור המועדון האדום של תל אביב מדובר במכה כלכלית קשה, אך בעיקר פגיעה תדמיתית ומנטלית קשה בעונה שמלווה בצרות ניהוליות, מקצועיות ומאבקים מול האוהדים. כל אלה זה מתכון בטוח לירידת ליגה ואולי אף גרוע מכך.