טביב. שוב מאויים
טביב. שוב מאוייםצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

איש העסקים, הבעלים לשעבר של 3 קבוצות מליגת העל בכדורגל ומי שמשמש כיום פרשן ספורט, אלי טביב, שוב מאויים.

אל עבר ביתו של טביב, שעד לפני קצת יותר משנתיים עוד עמד בראשות בית"ר ירושלים אותה מכר לבעלים הנוכחי משה חוגג לאחר מחאת אוהדים גדולה נגדו, הושלך הערב (שני) רימון הלם, ולא בפעם הראשונה.

הרימון הושלך אל עבר ביתו של טביב בכפר שמריהו, כאשר במשטרה נמצאים עדיין בזירה וחוקרים את האירוע.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שנשלך לעברו של טביב רימון, כאשר בדצמבר 2011 עת עמד בראשות הפועל תל אביב הושלך רימון הלם לעבר ביתו בתל אביב. באוקטובר 2013 התגלה רימון יד מתחת למכוניתו שחנתה מחוץ לביתו בכפר שמריהו, אותו המקום אליו השליכו היום את רימון ההלם.

אירוע התקיפה החמור ביותר כנגד טביב אירע ב-1 במרץ 2015 כאשר שני רוכבי אופנוע ניסו להתנקש בחייו בסמוך לביתו שבכפר שמריהו. השניים הגיחו מול רכבו של טביב כשזה בדיוק הגיע לביתו ופתחו לעברו בראש. למזלו של טביב זה נפגע קל בידו וכעבור שנתיים נתפסו והורשעו השניים ונגזר עליהם 2 שנות מאסר לאחר הסדר טיעון.

מחקירת השניים עלה כי מדובר היה בסכסוך עברייני שאינו קשור לפעילותו הישירה של טביב באחת משלוש קבוצות הכדורגל בראשן עמד במהלך השנים האחרונות, הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים.

ב-11 באוגוסט 2017 הונח בפתח ביתו של טביב מטען דמה, בשעה שטביב עצמו שהה בחו"ל לצורך עסקיו.

כזכור, טביב הורשע בבתי משפט בביצוע עבירות שונות, כאשר רק אחת מהן הייתה קשורה להיותו בעלים של קבוצת כדורגל כאשר ביוני 2014 הוקע זה בפציעת נער בנסיבות מחמירות, השמדת ראיות ושיבוש הליכי משפט, כשהיכה נער בן 17 שהפגין מול ביתו וקילל אותו כאשר זה עמד בראשות מועדון הכדורגל של הפועל ת"א.