בני גנץ: ביבי מחזיק מדינה שלמה בגרוןדוברות

יו"ר כחול לבן בני גנץ נשא דברים הערב (שני) בכפר המכביה ותקף את ראש הממשלה נתניהו.

"ביבי מחזיק מדינה שלמה בגרון כדי לחמוק ממשפט. טעיתי. בזמן שעשרות אלפי עסקים קרסו ומאות אלפי אזרחים נשארו ללא פרנסה ביבי היה עסוק לסדר לעצמו הטבות מס במיליונים. בזמן שמגפה אמיתית וקטלנית משתוללת בחוץ ומאיימת על החיים של כולנו הוא ממשיך להסית, לפלג, לפרק אותנו מפנים כי זה משרת את האינטרס האישי שלו כדי שיוכל להימלט מאימת בית המשפט", אמר גנץ.

לדבריו, "הוא רימה אותי, אתכם, פעם אחת יותר מדי. מעכשיו יהיה תשלום במזומן על התרגיל שהאיש עשה ועושה לישראל. כשר הביטחון והמשפטים אני הולך להילחם לצד ישראל וגם אתה הולך ביבי - לבית המשפט".

גנץ גם קרא לאיחוד בין כל מפלגות המרכז והשמאל. "אני קורא ללפיד, חולדאי, הורוביץ, שלח וליברמן - בואו נתאחד. אם האגו ילך ביבי ילך. אם האגו לא ילך ביבי לא ילך".

מוקדם יותר קרא יו"ר מפלגת תנופה, עפר שלח, לשיתוף פעולה רחב בשמאל. הוא פנה למפלגות הישראלים והעבודה ואמר, "בואו לשבת. כולכם מכירים אותי. כבר עשיתי איתכם, הסכמים ופעולה פוליטית. אין לי שום תנאים מוקדמים. נשב, נישא וניתן, נגיע להסכמה ונקים את הגוף שמחנה שלם מייחל לו. אחר כך יוכלו להיות חיבורים נוספים, אבל בואו נתחיל. רק גוף כזה יעצור את הריצה המבוהלת ימינה בשם 'רק לא ביבי'".