סרטוני תדמית
סרטוני תדמיתצילום: CANAVA

אתם מנהלים את העסק שלכם כבר כמה שנים ומרגישים שדברים עומדים ואין התקדמות של ממש בכל הנוגע ללקוחות חדשים.

נשאלת השאלה כיצד רצוי למנף אותו, איך ניתן יהיה להגדיל את ההכנסות ואת מאגר הלקוחות, התשובה היא קרוב לוודאי - להשקיע בקידום ובשיווק של העסק.

בעוד ששירות איכותי, ויחס אדיב ללקוחות שלכם הן תכונות נפלאות ומהותיות לשם של העסק שלכם, עדיין זה לא מה שיגדיל את ההכנסות בצורה דרסטית. בשנים האחרונות אפשר לזהות שעסקים רבים נעזרים בהפקת סרטוני תדמית שמשווקים את העסק שלהם בצורה האולטימטיבית ביותר. מעוניינים גם באחד כזה?

הסיבות להפקת סרטון תדמית כשאנחנו מנסים להבין מדוע בעלי חברות ועסקים מפיקים סרטי תדמית, צריך להכיר בכל היתרונות שיש לסרטון תדמיתי. סרטון תדמית הינו ככרטיס ביקור שמועבר בצורה מרשימה ורצינית ועונה על כל הדרישות שהשוק מצפה ממנו. סרטוני תדמית יכולים גם לקדם את האתר של החברה או העסק בצורה הרבה יותר יעילה.

בסופו של עניין בסרטון תדמיתי טמון הכוח להעביר רגש כלשהו וחוויה חזקה במיוחד שתשפיע על כל מי שצופה בסרטון ובסופו של דבר תניע אותו לפעולה - שזה לצרוך את השירותים או את המוצר של החברה. יש היום מנעד שלם של סגנונות סרטוני תדמית, לכן, האתגר הוא ליצור סרטון מספיק מקורי ומרתק שיצוד את תשומת הלב של הצופה ויצליח לרתק את הצופה.

סרטון שהוא מקורי ואטרקטיבי די ברור שהכול מתחיל ונגמר ברעיון טוב! הסרט שלכם חייב להיות מושך, יצירתי ומקורי כאחד. היום יש מגוון שלם של סרטונים שמושכים את העין ומעבירים מסר מדויק אפילו בחצי דקה. אורכו של סרטון תדמית הוא דקה וחצי בממוצע, שאותם צריך למלא בהרבה עניין רב בצורה חכמה ומקצועית - סרטון שיעביר את כל מנעד המסרים והיתרונות של המוצר או השירות, שהצופה יעבור חווית וקשת של רגשות, (התרגשות, שמחה, צחוק) וכך יתפתה לראות אותו עד הסוף. רעיון טוב הוא רעיון מקורי וככל שיהיה מקורי יותר כך תשיגו סרטון שעונה על ייעודו.

שירותי הפקת סרטוני תדמית רק אצל מומחים כיום ניתן למצוא ברשת מגוון של חברות הפקה שעוסקות בהפקת סרטוני תדמית. יש לא מעט אנשי מקצוע מנוסים בתחום המבוקש הזה שכן, חברות רבות ועסקים רבים מעוניינים למנף את עצמם על ידי סרטון תדמיתי טוב ומקורי. גם בכל הנוגע לעלויות, ניתן לראות שכל חברה מקצועית מחזיקה בתעריפים שונים, מה שלמעשה ידרוש מכם לבצע בירור והשוואת מחירים ולוודא האם התעריף והמחיר עומד בתקציב שלכם.

חשוב לא להתפשר על מקצועיות ולבחור רק חברה שמתמחה בתחום, שתוכל להעניק לכם את השירות בתקציב שלכם, חברה שתעמוד בלוח זמנים שנקבע מראש, תעבוד בשקיפות מלא מולכם, תתחייב על כל ההפקה משלב הרעיון, כתיבת תסריט, בימוי, צילום והעריכה. ותדע להעניק לכם את הפתרונות היצירתיים והמקוריים שיפתיעו אפילו אתכם ויגרמו לכם תחושה שאתם בידיים טובות.

מחפשים סרט שיספר את הסיפור של החברה שלכם בצורה הכי מרעננת? בחברת גושפנקה מפיקים תוכן מקורי ומתמחים בהפקת סרטי תדמית לעסקים. אנו מספקים את הקונספט, כתיבת התסריט, הפקה, צילום מקצועי, עריכה ואריזה גרפית – הכל תחת קורת גג אחת!