ייעוץ פיננסי
ייעוץ פיננסיצילום: FREEPIK

אתם מרגישים כי אתם מאבדים שליטה על המצב הפיננסי שלכם? מדובר על מצב שאותו כולם חווים, בטח כאשר ההתמודדות עם הלחצים השונים במהלך היום גונבת.

החלטנו להרים את הכפפה על מנת להביא לכם 5 טיפים של מומחים המתמחים בתחום שאת כל תשובת הלבל ייעוץ פיננסי, הטיפים נכונים לשנת 2021 כך שתוכלו להשתמש בהם בכדי לייצב את מצבכם – ובכדי שלא תביאו את עצמכם למצב של קריסה טוטאלית.

  • תבדקו את החסכונות שלכם כל העת

אל תשכחו לבדוק את החסכונות שלכם, בשלב מסוים החסכונות הללו יהיו החמצן הכלכלי שלכם. כך שמוטב יהיה שתעדכנו תמיד את התוכניות שבהן החסכונות שלכם נמצאים, כך שתדעו שאתם מפיקים מהם את מירב התועלת. לא מעט אנשים שוכחים לבדוק את החסכונות שלהם, אך בשלב שבו הם רוצים להשתמש באותם חסכונות – הם מגלים כי הסכום נמוך יותר מהסכום שאותו הם ציפו לקבל.

  • תעקבו אחר ההוצאות השונות באשראי

לא מעט משפחות מגיעות למצב שבו הן מתקשות לעמוד בהוצאות בגלל כרטיס האשראי שעושה את רוב הבעיות. בדיקת כרטיס האשראי וההוצאות השונות היא פעולה חודשית קבועה, אל תחכו לגלות כי שילמתם ביוקר על שירותים כאלה או אחרים מתחת לאף שלכם. במקרה שבו תנהלו את האשראי שלכם כמו שצריך, תוכלו גם לבצע מחיקת נתוני אשראי שלילי – דבר שיאפשר לכם להמשיך להשתמש באשראי בצורה מתונה כמובן.

  • תדאגו שיהיו לכם מספר מקורות הכנסה

אל תשימו את כל הביצים בסל אחד, בטח לא כאשר מדובר על העתיד שלכם ושל כל בני המשפחה שלכם. מוטב כי יהיו לכם מספר מקורות הכנסה, שיאפשרו לכם להזרים כמה שיותר כסף בעת ובעונה אחת. כך שאם חלילה אחד ממקורות ההכנסה ייפסק, עדיין יישארו לכם מספר מקורות הכנסה נוספים שיאפשרו לכם להשאיר את הראש מעל למים.

  • תצפו לטוב אך תתכוננו לגרוע ביותר

מוטב שלא תחכו שהמציאות תדפוק לכם על החלון, ככל שתהיו יותר מוכנים לקראת הגרוע מכל – כך תוכלו לפעול בצורה חכמה יותר. חובה עליכם לצפות למצב האידיאלי והטוב ביותר, וכמובן לעשות כל מאמץ על מנת להגיע לצב הזה. אך בפועל עליכם להכין את עצמכם לגרוע ביותר, כך שהמצב הזה לא יתפוס אתכם שאתם לא מוכנים.

  • תפגשו עם איש מקצוע שילווה אתכם

רוב האנשים הם כאלה שאין להם את הזמן או את היכולת לעקוב אחר המצב הפיננסי שלהם, וזוהי הסיבה שלא מעט אנשים דועכים בצורה איטית אך עקבית. איש מקצוע מיומן שמלווה אתכם יספק לכם את הרוח הגבית, והוא יוכל לבצע מחיקת נתוני אשראי שלילי ועוד מספר רב של פעולות שלא תוכלו לבצע בעצמכם – ותמיד תדעו כי יש ביחד אתכם עוד יד על ההגה.