מימין: מרים אדלסון, ריבלין, שלדון ובנט
מימין: מרים אדלסון, ריבלין, שלדון ובנטצילום: Ben Dori/Flash90

יו"ר ימינה ושר הביטחון לשעבר נפתלי בנט תוקף את כלי התקשורת שדיווחו על פטירתו של המיליארדר היהודי שלדון אדלסון והציגו אותו כ"איל הימורים"

''עיתונאים קטנים ומרירים. הגעתי עכשיו הביתה לאחר יום עמוס בדרום, וראיתי דברים ציניים שנכתבו על היהודי הענק הזה שלדון אדלסון על ידי תקשורת מרירה ונקמנית. 'איל הימורים' כתבו. באמת?!", כתב בנט בפייסבוק.

''זו בעיניכם המהות של יהודי אמיץ שמסר את כל נפשו וכל יכולותיו למען ביצור קיום המדינה שלנו? כמה כפויי טובה אתם יכולים להיות? זה כאילו שהיו מתארים את מונטיפיורי כ״בנקאי״ או את הרצל כ״עיתונאי״ (ואלו אכן היו מקצועותיהם הרשמיים)''.

''כן, שלדון אדלסון היה איש עסקים מצליח מאד. אך עבורו כל הכסף היה אמצעי. את הונו וכוחו הוא השקיע עבורנו עבור אזרחי ישראל, עבור יהודים בכל העולם. הלוואי שיכולתי לשתף במעט מהפעולות שהוא עשה''.

בנט סיפר: ''כמה התאמץ, כמה היה מוכן בגילו לעלות על מטוס למשימה כזו או אחרת למען המדינה שהוא כל-כך אהב. כמה כפיות טובה של עיתונאים קטנים. הטוב ינצח את הציניות. האהבה תנצח כמו אהבתו של שלדון כלפינו. נוח בשלום, חבר אמיץ וטוב לב. אין לי ספק שהקב״ה שמר לך מקום של כבוד לידו".