ח"כ יצחק פינדרוס
ח"כ יצחק פינדרוסצילום: חזקי ברוך

יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת ח"כ יצחק פינדרוס העריך היום (ד') כי גם בבחירות הקרובות לא תושג הכרעה.

"אנחנו כבר שלוש מערכות בחירות בתיקו ואני לא רואה את התיקו הזה משתנה במערכת הבחירות הקרובה; אנחנו ביהדות התורה מקווים ליותר מ-8 מנדטים", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

פינדרוס דחה את הטענות לזליגת קולות חרדים למפלגות אחרות. "כל מערכת בחירות מתחילה עם השמועות האלה על נגיסה בציבור החרדי ובסופו של דבר אנחנו מסיימים את הבחירות וכולם קמים בבוקר ומגלים שיש גידול בציבור החרדי".

בדבריו אמר פינדרוס כי "הציבור החרדי יודע שהנציגים שלו עובדים בשבילו, אין תחליף לנציגות שלהם והציבור יודע את זה". עם זאת סייג דבריו והודה כי "תמיד יש קבוצות בשוליים שצריך להתמודד איתם".

אשר לאכזבה המושמעת ברחוב החרדי מחברי הכנסת החרדיים, אמר כי "כל 16 חברי הכנסת החרדים נמצאים סביב השעון בטיפול בקורונה. יחד עם זאת כשיש משבר ואנשים במצוקה, ואיבדו את הפרנסה שלהם ואת היציבות – זה דבר טבעי שמפנים את האשמה למי שנמצא בשלטון".

"היו סגרים מיותרים שלא הצלחנו למנוע. היו פעמים שהיה צריך אולי יותר אכיפה וסגירה שגם לא הצלחנו. אתה מתמודד עם משהו שאין לך איתו ניסיון ועבר. אבל כשהולכים עם גדולי ישראל יש בסוף סיעתא דשמיא ואני חושב שאנשים מספיק חכמים בשביל להבין את הדבר הזה".

פינדרוס העריך כי גם בבחירות הקרובות לא תושג הכרעה. "אנחנו כבר שלוש מערכות בחירות בתיקו ואני לא רואה את התיקו הזה משתנה במערכת הבחירות הקרובה. המשימה כרגע היא להגיע ל-61 לגוש. אנחנו ביהדות התורה מקווים ליותר מ-8 מנדטים".