מתן כהנא, יואל שוורץ ונפתלי בנט
מתן כהנא, יואל שוורץ ונפתלי בנטצילום: ללא קרדיט

יואל שוורץ, "החרדי של ימינה", שם קץ לשמועות מהבוקר (חמישי) ולפיהן הוא פורש מהמפלגה בגלל הביקורת של ח"כ נפתלי בנט על החרדים.

מהקלטה שהגיעה לידי ערוץ 7 נשמע שוורץ בקולו מבהיר: "אני שומע את הרחש בחש וחשוב לי להגיד. סיימתי את הלימודים כאח אקדמאי ומתחיל לעבוד במשרה מלאה".

כזכור, העיתונאי אבי רבינא דיווח כי שוורץ שלח הודעה לחבריו כי הוא "מרגיש לא בנוח מהביקורת של בנט על החרדים... מתכוון להיות פעיל במערכת הבחירות הזו ואף ביקשתי לא להיות משובץ ברשימה".

"אני שומע את הרחש בחש וחשוב לי להגיד שלא התכוננתי לזה", אמר שוורץ בהקלטה שהגיע לידי ערוץ 7. "חשוב לי להגיד את הדברים בצורה ברורה".

"הבוקר שלחתי הודעה לנפתלי ואיילת שברוך ה' סיימתי את הלימודים כאח אקדמאי ומתחיל לעבוד במשרה מלאה באחד מבתי החולים המרכזיים בארץ", הסביר. "עבודה עם המון שליחות, עם המון סיפוק וכחרדי זה מאתגר אותי במיוחד".

על הביקורת שיש לא על בנט אמר שוורץ: "במקביל, בקבוצות החרדיות וגם בישיבות, אני מותקף מבוקר ועד לילה על כל מיני אמירות שנפתלי כן אמר ולא אמר ואני מסביר כל הזמן; נפתלי, איילת ומתן אוהבים חרדים, לא שונאים אף אחד. מחברים ולא מפרידים. כן, יש לי ביקורת מסוימת כשמדברים על חרדים שמכלילים את כל החרדים. זה לא נכון, יש הרבה חרדים ששומרים על הכללים".

"הם לא מבינים טוב את נפתלי מה הוא אומר", אמר. "נפתלי עזר כשר ביטחון המון לחרדים באופן כללי וגם בפרטי לכל אחד ואחד. מה שחשוב לי להגיד לכם, אני אוהב אתכם, אני אוהב את נפתלי, איילת, את כולם. נמשיך לשמור על קשר חם. אוהב אתכם".