חיילים בשטח
חיילים בשטחצילום: דובר צה"ל

כנס ארגון 'תורת לחימה' השני לאנשי מילואים, יעסוק בבעיית הוראות הפתיחה באש של צה''ל, וזאת לאחר האירוע הקשה בצומת קדומים בחודש שעבר, בו לוחם גולני ספג בקבוק תבערה ממחבלן וחשש לפתוח באש ולחסלו.

בארגון תורת לחימה חשפו למחרת את מצגת הוראות הפתיחה באש של צה''ל, בה נכתב במפורש כי בקבוק תבערה איננו נשק חם, ופתחו דיון ציבורי סוער.

להרשמה לכנס ללא עלות לחצו כאן

כנס אנשי המילואים של תורת לחימה פתוח לציבור הרחב, וישודר בערוץ 7 ביום ראשון הקרוב בשעה 19:00 בהשתתפות הרב שמואל אליהו, אלוף במילואים ח"כ עוזי דיין, עו''ד עדי קידר, סא"ל במיל' הרב יהודה ליבמן, קצינים בכירים במילואים, מפקדים וחיילים.

בארגון תורת לחימה מקווים כי העלאת הנושא לסדר היום, תגביר את המחויבות של בכירי צה''ל ושל הממשלה לקחת ברצינות את שיקום ההרתעה, תיקון הפקודות ורוח המפקד, ותעורר את רוח הלחימה והנצחון בצה''ל של ימינו.

"האירוע של לוחם גולני היה מקרה קיצון" אומר סרן במילואים הרב איתי אסמן, יו"ר תורת לחימה אשר ינחה את הכנס, "אך בעיית הוראות הפתיחה באש פוגשת את לוחמי צה''ל מדי לילה ויום במעצרים ובמבצעים. המצב בו לוחמים סופגים בקבוקי תבערה, זיקוקים, סלעים ואבנים - דורש תיקון עומק ערכי, ובכך נעסוק. אני קורא לציבור הרחב ולכל מי שאכפת לו להיות שותף למען חיזוק צה''ל כצבא יהודי מנצח."

להרשמה לכנס ללא עלות לחצו כאן