אריה דרעי: אני אחזיר את סער ובנט למחנה הימין

יו"ר ש"ס אריה דרעי נאם בצהריים (ראשון) בכנס פעילים של מפלגת ש"ס הנערך בזום לרגל פתיחת מערכת הבחירות,

בפתח הדברים ציין דרעי, "משונה מאוד לנאום ולא לראות אף אחד בעיניים ובמיוחד בכנסים שלנו . עכשיו הכל שקט אבל זה רצונו יתברך. אתם מקבלים היום קריאה לדגל בפעם הרביעית ולקדש שם שמים".

לדבריו, "אתמול יצאנו בקמפיין עם מסר ברור של אמונה וביטחון, ואחר כך אמרו לי 'לאן נעלם נתניהו? ש"ס מתנערת מביבי?' מי שרואה איך החברים של נתניהו מתפצלים ומתפלגים ומצטרפים למחנה של רק לא ביבי. ביבי לא צריך אריה חזק, ביבי חייב אריה חזק. בלי ש"ס חזקה אין ביבי חזק. ואתם רואים מה קורה במחנה הימין. ש"ס כפי שאמרה בשלוש מערכות בחירות: אנחנו נתמוך בנתניהו כמועמד של ש"ס ומחנה הימין כמועמד לראשות הממשלה".

דרעי הוסיף ותקף את ליברמן, "אמרתי שליברמן מתכונן להקים ממשלה עם השמאל והרשימה המשותפת ובסוף צדקתי. שמדברים עכשיו שאפשר להקים ממשלת ימין ללא נתניהו, כולם רואים את מפת המנדטים. זה ברור שש"ס לא תלך לממשלה שהיא לא ממשלת ימין. ממשלה עם שלושת הדגלים עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".

"ברור שהליכוד לא יגמור פחות מ-30 מנדטים. אז איך מקימים ממשלה בלי הערבים, בלי ליברמן שמקלל ומטנף את החרדים והיהדות. אני לא מדבר על יש עתיד שגם אנחנו רחוקים מהם וגם יהדות התורה. עם ישראל יותר חשוב לנו. אנחנו יודעים מה צריך לעשות. אצלנו לא רוצים להיות ראש ממשלה או שר ביטחון. תפקידנו לדאוג לחלשים וליהדות. 'רק לא ביבי' לא יביא אותנו לממשלה", הדגיש דרעי.

דרעי הוסיף, "אני מתחייב אחרי הבחירות להביא את גדעון סער ונפתלי בנט, להביא אותם ולהחזיר אותם למחנה הימין, והם יקבלו את התפקידים שמגיע להם. אני מאחל להם בהצלחה ושיביאו כמה שיותר קולות מהמרכז שמאל. נחזיר את בנט וסער למחנה הימין".

"הבחירות האלה מיותרות לגמרי", קבע דרעי, "בחירות זה הדבר האחרון שעם ישראל זקוק לו. אמשיך לעבוד למרות ממשלת המעבר. נקים ממשלה ימנית רחבה וגדולה בראשותו של נתניהו".

על הקורונה אמר דרעי, "ה' שלח לנו את המסר בשיא של 'כוחי ועצם ידי'. ה' שלח לנו מגיפה שהיא בלתי נראית מגיפה שמתעתעת בכל העולם כולו. המעצמות הכי גדולות קיבלו את המכה הגדולה ביותר. אסור לנו לסמוך על הניסים וה' ציווה עלינו לבחור בחיים ותסגור את התלמודי תורה ואת בתי הכנסת ולהקשיב לרופאים. הקמפיין שלנו הוא האמת: 'אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים'. כל אחד רוצה להיות שר ביטחון או שר האוצר ...לא למדתם כלום מהקורונה? לא למדתם מה זה בן אדם? הלכתי לעשות חיסון שני ולהתחיל לתפקד והייתה לי שמחה. התכופפתי להרים משהו מהרצפה ולא יכולתי לזוז ומאז אני בבית עם כדורים חזקים...מה שווה האדם".