ח"כ עודד פורר: מי ששונא את החרדים זה המנהיגים שלהם

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר היום (ראשון) בשיחה עם ערוץ 7 כי מנהלי בתי החולים הפכו להיות מקבצי נדבות בגלל מדיניות הממשלה.

"העובדה שמנהלי בתי חולים הופכים להיות מקבצי נדבות מול משרד האוצר, במשבר הכי גדול שאנחנו נמצאים בו מבחינה בריאותית, זה תעודת עניות לראש הממשלה, לשר האוצר, לשר הבריאות, שבכלל מגיעים למצב הזה", אמר ח"כ פורר.

"דמיין מצב של מלחמה שבו המח"טים נשלחים על ידי משרד הביטחון לאסוף תרומות כדי לקנות כדורים", הוסיף. "ככה זה נראה".

על קמפיין הבחירות של 'ישראל ביתנו' הוא אמר: "אנחנו נערכים גם מבחינת היכולות שלנו בשטח. יש לנו יכולות שמוכרות היטב עם האחיזה של ישראל ביתנו כמפלגה מאוד מאוד וותיקה ומאוד מושרשת".

"אנחנו מנסים ואני מאמין שבזה גם נצליח, ברגע שתגמר עונת ההעברות של כל השחקנים שרצים בין הקבוצות, אנחנו מנסים להסביר לציבור את הסיפור האמיתי. הסיפור האמיתי הוא שצריך מפלגה עם אג'נדה ברורה, עם סדר יום ברור, שתוכל להוציא את מדינת ישראל מהמשבר", אמר. "אנחנו הראנו גם בשנתיים האחרונות שאנחנו קוראים את המציאות נכון. כל מה שאמרנו שיקרה קרה".

על ההאשמות כי מפלגתו היא שונאת חרדים הוא אמר: "קשקוש מוחלט. אני חושב שמי ששונא את החרדים הם המנהיגים שלהם, כי מנהיגים ששולחים את הציבור שלהם לעוני, להיות פושטי יד, לכאלה שלא מסוגלים לכלכל את עצמם - הם אלה שנותנים את סטירת הלחי המצלצלת ביותר לציבור. אנחנו בסך הכל רוצים שאזרחי מדינת ישראל, חרדים וחילונים כאחד, יהיו להם את הכלים הבסיסיים כדי להתפרנס בכבוד".