סמוטריץ'
סמוטריץ'Flash 90

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התקשר הערב (שלישי) לחגית משה ובירך אותה על בחירתה לראשות מפלגת הבית היהודי.

סמוטריץ הזמין את משה להיפגש כבר מחר כדי "לקדם את מימוש הסכם המיזוג שיאפשר ריצה משותפת ומאוחדת של הציונות הדתית בבחירות הקרובות בבשורה ציבורית גדולה", לשון ההודעה.

בשיחתם אמר ח"כ סמוטריץ׳ למשה, "אני משוכנע שיחד נביא רוח גדולה והתלהבות עצומה לכל הציונות הדתית והימין האידיאולוגי במדינת ישראל".

לפי הערכות, סמוטריץ' ומשה יסכמו על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-24 ואז ינסו לחבור לרשימה אחת עם סיעת ימינה של נפתלי בנט, כפי שהיה בבחירות הקודמות.

עו"ד יעל דולב מכריזה על התוצאות

ממפלגת נעם נמסר: "מפלגת נעם מברכת את חגית משה לרגל היבחרה לראשות הבית היהודי. הגיעה העת לאחד את כל הכוחות ולדאוג יחדיו לזהות היהודית של מדינתנו".

הרב יגאל קמינצקי הפועל לאיחוד בין המפלגות הדתיות בירך גם הוא את חגית משה על ניצחונה בבית היהודי, ''למפלגה זו יש חלק משמעותי בהרמת הדגלים החשובים לציונות הדתית וברור לנו שגם כעת הם ימשיכו לפעול על מנת לקדם אותם.

''אני בטוח שחגית שעומדת היום בראש תנועה עם עבר מפואר תפעל לאחדות ותחבר תחת הדגל של זהות יהודית למדינה את כל המפלגות: האיחוד הלאומי, נעם ועוצמה יהודית, על מנת שבכנסת הבאה תהיה רשימה אחת גדולה שמייצגת את הערכים החשובים לנו", הוסיף קמינצקי.