מקום לדייט באזור ירושלים
מקום לדייט באזור ירושליםצילום: אפליקציה

אינו דומה דייט בבית קפה רשמי לדייט בפארק פתוח. בעולם הרווקות, 'היכן נפגש?' היא שאלת השאלות הנתונה להתלבטות ממושכת.

תקופת הקורונה שהביאה בכנפיה את סגירתם של בתי הקפה והפארקים, רק העצימה את השאלה וצמצמה את האפשרויות. כשתקופת הרווקות רוויית ההתלבטויות מסתבכת עם שגרת הקורונה - אך טבעי היה שמישהו ירים את הכפפה.

בתחילת השנה, הרימו פרוייקט 252 מיזם חדש: אפליקציית 'מקומות לדייט' שפותרת את בעיית המיקום בדייט ומשאירה את בני הזוג הפוטנציאליים לעשות את שלהם; להכיר ולשוחח. כעת, אחרי שצברה מאות הורדות, נכנסה האפליקציה לרשימת ההורדות הרישמיות בחנות האפליקציות של גוגל. כי ככה זה כשמשהו טוב קורה: בסוף מקבלים אותו להסתופף תחת כנפי הרשמיות של גוגל.

מפתח האפליקציה החדשה הוא משה צישינסקי, מומחה לחדשנות במשרד הפרסום 'גביזון' מיזמי פרוייקט 252.

"האפליקציה הזאת היא פלטפורמה חדשנית ביותר", אומר צישינסקי. "דרך האפליקציה, שניתן להוריד ללא עלות ב'גוגל פליי', כל אחד יכול בעצם לצפות במקומות לדייטים וגם להכניס מקומות משלו. יש אפשרות לדרג כל מקום ולהתרשם ממגוון התמונות. כל הזמן היא מתעדכנת בעוד ועוד מקומות ששווה להכיר".

איך עלה הרעיון להפקת אפליקציה כזאת?

"פרוייקט 252 נועד לסייע לרווקים בעזרת הדרכה ולימוד זוגיות. כשהגיעה הקורונה, חשבנו שהעיקר חסר מן הספר כשאי אפשר להיפגש כמעט באף מקום. לכן, יצאנו לדרך די מהר עם הרעיון של פיתוח אפליקציה ייעודית שתפתור את הבעיה ועם הזמן אנחנו משדרגים אותה עוד ועוד. התקופה הזאת היא מאתגרת מאוד, ללא ספק. אבל כגודל האתגר- גודל היצירתיות. בהמשך, הכנסנו גם את האפשרות למצוא 'דייט במרפסת' - איפשרו לאנשים לתת את המרפסת שלהם לדייטים ודרך זה לעזור לזוגות לבנות עוד בית בישראל".

להורדה האפליקציה חפשו 'מקומות לדייט' ב'גוגל פליי' או לחצו כאן.