בריקים בעיצוב פנים
בריקים בעיצוב פניםistock

עיצוב פנים לבית ביתי וחמים

עיצוב פנים הוא אחד הנושאים הבוערים יותר שבהם מתעסקים הישראלים. כשיש לנו דירה משלנו, אנו רוצים להעניק לה את המראה האיכותי ביותר, והעיקר להרגיש בבית.

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור את התחושה החמימה והביתית שכולנו מחפשים היא שימוש בעיצובים מן הטבע ובחומרים טבעיים. לדוגמה, חיפוי בריקים בשילוב רהיטי עץ וגם כמה עציצים ירוקים יכול ליצור את החמימות המושלמת שכולנו מחפשים. כי קיר בריקים עושה את כל ההבדל.

איך הבריקים תורמים לעיצוב פנים?

מעצבי פנים רבים ממליצים על חיפוי בריקים בבית. זה לא אומר שאתם צריכים להקיף את כל הבית בלבנים. ההיפך הוא הנכון, דווקא אם תבחרו פינה קטנה או אפילו קיר בריקים לחיפוי, תצרו את האפקט המושלם. הפינה הזו צריכה להיות מקום ביתי וחמים, מקום שבו נוח לכם להיות בו. זו יכולה להיות פינה בסלון, בפינת אוכל או הספרייה. כל אזור שבו אתם מרגישים בבית יותר מתמיד. חיפוי בריקים הוא החבר הטוב ביותר של עיצוב פנים, ובו בוחרים לא רק אנשים פרטיים, אלא בעלי עסקים שרוצים לעצב את המשרד שלהם בדרך מיוחדת ולהעניק לו אווירה ביתית.

אילו סוגי בריקים קיימים?

קיימים סוגים שונים של בריקים שכדאי להכיר מקרוב לפני שאתם בוחרים את הסוג המתאים לכם:

  • אבן סיליקט – לבנים אלו ידועים כחזקים במיוחד, והם עשויים מחול, סלע וקוורץ . עשויים מאבן סיליקט מגיעים בדגמים שונים וניתן לקבל מראה של חרס או מראה עתיק.
  • בריקים מפירוק – מדובר בבריקים אקולוגיים למרבה שמחתם של כל אוהבי הסביבה. הם נוצרו מלבנים אחרים ששימשו לבנייה וחיפוי בעיקר בארצות אירופה, והיום הם עושים חיל גם בישראל. בריקים מפירוק הם דוגמה טובה לאופן שבו ניתן למחזר וגם ליהנות מעיצוב מושלם.
  • אבן צפחה – אבן טבעית שהמקור שלה הוא מסלעי משקע. בריקים מאבן צפחה מגיעים בצבעי אדמה, ומתאימים במיוחד למי שאוהב את הגוון החמים והנעים של האדמה.

מה עוד כדאי לדעת על הבריקים בהקשר של עיצוב פנים?

מי שמעוניין לערב בריקים בעיצוב פנים איכותי, לא יכול שלא להתפעל מכמה יתרונות משמעותיים, דבר ראשון, חיפוי בריקים מספק פתרון בידוד נהדר לחורף ולקיץ. כך שאין צרך להדליק יותר מדי מכשירי חימום או קירור כדי לשמור על הטמפרטורה המתאימה בחדר. דבר שני, הלבנים עמידים לטווח ארוך ואינם מצריכים תחזוקה מתמדת. למעשה, ניתן לנקות את הבריקים בחומרי ניקוי פשוטים הנמצאים בכל בית, רק חשוב לא לערב בהם חומצה כדי לא לשחוק את האבן הטבעית. מלבד זאת, הבריקים נשארים לאורך זמן ומעלים את ערך הנכס, אם אתם מעוניינים למכור אותו או להשכירו.

הפריטים הקטנים שמשתלבים עם הבריקים

חיפוי בריקים הוא בהחלט הצעקה האחרונה בעולם עיצוב הפנים. קיר בריקים עומד בפני עצמו כחיפוי נהדר, אבל לא רק. כדי ליצור את האפקט המושלם, ניתן להוסיף לקיר הבריקים עיצובים שונים ומגוונים. כך למשל, הבריקים הולכים טוב עם רהיטי עץ או מסגרות עץ. השילוב בין העץ לבריקים תורם לתחושת החמימות והביתיות. הבריקים אוהבים גם אביזרים בניחוח של פעם כמו קמין מלאכותי בעל מראה אמיתי, שטיחים או כורסאות נוחות.

מי מתקין לנו את הבריקים?

אם אתם רוצים להביא לעיצוב הפנים המושלם ולהתקין קיר של בריקים בביתכם, חשוב לקרוא לעזרתה של חברה מקצועית. צוות פעיל יעזור לכם להתאים את סוג הבריקים אל הקיר וגם ינחה אתכם לקראת הנחת הלבנים. חשוב להישמע להוראות על מנת להביא לחיפוי המושלם כמו שתמיד רציתם.