יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר, חבר הכנסת אביגדור ליברמן שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב־103fm ותקף את היעדר הציות להגבלות הקורונה בקרב המגזר החרדי.

ליברמן אמר, "אני מצפה שתהיה אכיפה שוויונית, לא יכול להיות שיש מגזר שלם שהוא פטור מדוחות. כשאזרח חרדי סיפר כי התקשר למשטרה במשך שבועיים, אמר להם שיש תלמוד תורה פתוח וביקש לסגור כי יש חולי קורונה ואדם שנפטר מהנגיף, השוטר השיב שהוא לא יכול לבוא בגלל הנחיה פוליטית. כולם מבינים את רוח המפקד, וכנראה זה עבר מראש הממשלה לאמיר אוחנה, הרי לא במקרה הוא מונה להיות השר לביטחון פנים".

האם ראש הממשלה ממעיט להגיב על הפרת ההנחיות ההמונית של החרדים בגלל החשש שזה יעיב עליו מבחינה פוליטית? ליברמן השיב: "ברגע שנתניהו מבין שזה מסכן את הסקר הקרוב ויש לכך מחיר בקלפי, הוא מיד מגיב. אם אין מחיר, הוא לעולם לא יגיב למאורעות הללו. בסופו של דבר במבחן המציאות, אנו רואים שגם היום מוסדות לימוד במגזר החרדי פתוחים וחבורה של חרדים קיצוניים מאיימת שאם לא יפסיקו עם האכיפה הם יחסמו כבישים.

''הקימו פה מדינה בתוך מדינה, והכי קשה זה שמי שבאמת פוגע במגזר החרדי הם אותם עסקני ש"ס ויהדות התורה שלא נותנים לחרדים להתפתח ולא משמיעים קול צלול וברור".

בסוף דבריו, התייחס יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, איך לא, לשלל התהפוכות הפוליטיות, והדגיש כי הוא ממשיך לפעול למען החלפת השלטון: "ברור שאם תהיה עלייה בתחלואה זה יסכן את שלטון נתניהו, זה לא שמישהו שם דואג לבריאות הציבור. אסור שיידחו הבחירות במקרה של עלייה בתחלואה, ואני מקווה שנצליח להגיע לבחירות ולהחליף את השלטון, לא רק את נתניהו, שכולם יתחלפו.

''אני לא מבין אם בנט הולך עד הסוף או שהוא שומר אופציה לחזור לנתניהו, גם מסער אני רוצה לשמוע עמדה יותר ברורה. מה שעומד כרגע על הפרק הוא המאבק בקורונה והצלת הכלכלה. אנו במלחמה, כל אחד שמוכן להתגייס - חייבים לגייס אותו".