אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

מנכ"ל תנועת השליחים תורה מציון, זאב שוורץ, פנה לשרת התפוצות עומר ינקלביץ' בדרישה לחסן את שליחי המוסדות הלאומיים בתפוצות.

במכתבו לשרה ציין, "לאורך השליחות, ועל אחת כמה וכמה בשעה זו, מסתייעות הקהילות ובתי הספר בשליחים, בעשיה ערכית בתוך חיי היום יום הקהילתיים. עבודתם הציונית הברוכה משפיעה רבות על חיזוק הזהות היהודית ועידוד העליה מתוך הקהילות".

לדבריו, "תנועת תורה מציון הינה תנועה תורנית ציונית היוצרת חיבור אנושי בין יהודי העולם באמצעות הקמת מרכזים תורניים ציוניים ומגוון ערוצי השפעה עדכניים. מזה 25 שנה תורה מציון מכשירה ושולחת שליחים רווקים, רווקות ומשפחות, לתפקידים חינוכיים בקהילות יהודיות ברחבי העולם".

"מעל ל-1,500 שליחי תורה מציון בעבר ובהווה מעשירים ומעצימים את אחינו בתפוצות. הם מחזקים את הזהות היהודית בקהילות, מהדקים את הקשר לישראל ומעודדים עלייה. בתקופת הקורונה מסתייעות הקהילות ובתי הספר בתפוצות, בשליחים בעשיה ערכית בתוך חיי היום יום הקהילתיים", ציין.

"מתוך הייעוד המשותף של ערבות הדדית כלפי הבטחת שלומם של שליחי מדינת ישראל, אני מבקש להעלות על סדר היום את הצורך לחסן את השליחים בהקדם", חתם המנכ"ל.