איום ישיר של חמינאי על טראמפ: המנהיג העליון של איראן פירסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה בה נראה אדם בדמותו של הנשיא לשעבר טראמפ משחק גולף, כאשר מסביבו מופיע צל של מזל"ט ולצד התמונה מופיע הכיתוב "הנקמה היא בלתי נמנעת".

התמונה והכיתוב מתייחסים לחיסולו של הגנל קאסם סולימאני בינואר בשנה שעברה, שבוצע בהוראתו של הנשיא טראמפ. איראן התחייבה להגיב בנקמה על החיסול, וכעת מופיע האיום הישיר הראשון של מנהיגי איראן על הנשיא לשעבר טראמפ.

בטוויטר הודיעו כי החליטו לסגור לצמיתות חשבון טוויטר שצייץ לראשונה את התמונה והכיתוב המאיימים, ודובר החברה אמר לסוכנות הידיעות AP כי ההחלטה התקבלה מאחר "ומדובר בחשבון מזוייף המפר את מדיניות המניפולציה והספאם של החברה".

הוא סירב למסור כיצד התקבלה ההחלטה כי מדובר בחשבון מזוייף, למרות שבאיראן סבורים כי מדובר בחשבון רשמי של המנהיג חמינאי. חשבון הטוויטר פירסם לאורך השנים את נאומיו הרשמיים של חמינאי ותכנים אחרים הקשורים למנהיג האיראני העליון, והתמונה המאיימת פורסמה גם בראש דף האינטרנט באנגלית של חמינאי.

גם חשבונו הרשמי של חמינאי בפרסית, הכולל 300 אלף עוקבים, פירסם מחדש את הציוץ המאיים אך מאוחר יותר הוא נמחק מהחשבון הרשמי. גולשים רבים העבירו ביקורת חריפה על מדיניותה של טוויטר, שסגרה כזכור את חשבונו של הנשיא טראמפ לצמיתות אך איפשרה את המשך פעילותו של חמינאי ברשת החברתית.

"איך זה שהפסיכופת הנורא הזה יכול לקרוא בגלוי להתנקש בחייו של נשיא ארה"ב לשעבר, מבלי להעיף אותו מטוויטר?", שאל אחד הגולשים. משתמש אחר כתב כי "טראמפ נמחק מטוויטר, אבל זה בסדר לחלוטין. האם זו בדיחה?".