רון חולדאי
רון חולדאיצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר הישראלים רון חולדאי סיכם היום (ראשון) עם הילה פאר, יו"ר האגודה למען הלהט"ב, על הצטרפותה למפלגת הישראלים ושיבוצה ברשימה לכנסת.

פאר, בוגרת תואר לרפואה דחופה מאוניברסיטת באר שבע, כיהנה בעבר בתפקיד סמנכ״לית ארגון הוועד למלחמה באיידס, וכיום משמשת במקביל לתפקידה באגודה למען הלהט"ב כמנהלת פרוייקטים בעמותת "רופאי חלום", אשר מפעילה ליצנים רפואיים בבתי חולים ברחבי הארץ. פאר ובת זוגה דנה אמהות לשתי שתי בנות תאומות.

יו"ר הישראלים רון חולדאי ציין, "הרבה הבטחות קיבלה הקהילה הלהט"בית לאורך השנים, אבל שוב ושוב מנעו ממנה מפלגות הימין, ובראשן נתניהו, את הזכות היסודית לשוויון. הישראלים בהנהגתי תדאג שכנסת ישראל תעבור מדיבורים למעשים".

"אני מברך את הילה פאר ושמח על החלטתה להצטרף אלינו לדרך שתחזיר את ישראל חזרה לפסים. יחד נקדם שוויון בנישואין, באימוץ ובפונדקאות, ונרחיב את הפעילות לסיוע ולמיגור האפליה כלפי האוכלוסייה הטרנסית. לא נרפה עד שנשיג שוויון זכויות מלא לקהילת הלהט"ב, ולכל אזרח בישראל, בכל תחומי החיים", הוסיף.

הילה פאר מסרה, "המאבק הלהט"בי רשם הישגים משמעותיים בשנים האחרונות אבל הדרך לשוויון אמיתי עוד ארוכה. כיושבת ראש האגודה למען הלהט"ב, כפעילה חברתית כבר שנים רבות, כאישה פמיניסטית, כבת זוג וכאימא, אני חווה את המאבק הזה באופן יום יומי ויודעת עד כמה גדול הפער בין חיי הקהילה בישראל לבין שוויון מלא".

"אני גאה להצטרף לרון חולדאי ולמפלגת הישראלים. גם חולדאי וגם ניסנקורן כבר הוכיחו במעשים את מחויבותם לקהילה, בשורה של צעדים חשובים שקידמו משמעותית את זכויות הלהט"ב בישראל. אני מודה על הזכות להיות חלק משמעותי מהנבחרת היחידה שמחויבת להוביל שינוי, באומץ ובנחישות, למען כל אחיותיי ואחיי הלהט"בים", ציינה.