שירה איסקוב
שירה איסקובצילום: באדיבות "עובדה", קשת 12

חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו הגיב בחריפות לדיווח בחדשות 12 ולפיו מתקיימים מגעים להסדר טיעון בין הפרקליטות לאביעד משה, מי שניסה לרצוח את אשתו שירה איסקוב ופצע אותה קשה.

''עסקת טיעון? ירדתם מהפסים? מדובר במקרה קשה, ללא ספקות, שבו האיש ניסה לשחוט את שירה. איפה הפרקליטות מתכוונת ללכת לקראתו?, שאל פורר בחשבון הטוויטר שלו.

כזכור, אביעד משה נאשם בחודש נובמבר האחרון בניסיון רצח של אשתו שירה והואשם בהתעללות בבנם הפעוט. מכתב האישום עלה כי משה תקף את אשתו באכזריות, הכה אותה בפניה עם מערוך ודקר אותה פעמים רבות.

שירה סיפרה לתוכנית עובדה על התקיפה ועל ההישארות בחיים: "פקחתי עיניים והבנתי ששרדתי, נשארתי בחיים. אני לא מסתתרת, אני לא מתביישת, אני לא עשיתי שום דבר רע. למה אני צריכה להתבייש? אני עברתי את הזוועה הזו, ומי שעשה את הזוועה הזו צריך להתבייש - אבל אני לא".

עו"ד בן מעוז המייצג את שירה איסקוב מסר בתגובה: "סנגוריו של אביעד פנו בבקשה לקיים פגישה עם הפרקליטות. אבהיר כי אין בהסכמת הפרקליטות לקיום הפגישה בכדי להביא למסקנה כי אנו חפצים או מצפים שהפגישה תביא להבנות או הסכמות בין הצדדים בסופו של דבר. הליכי הידברות הינם חלק בלתי נפרד מכל הליך משפטי ואולם, יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי עמדתנו לא תתרכך ולא תשתנה עד אשר יושת על אביעד עונש חמור אשר הולם את חומרת מעשיו הן כלפי שירה והן כלפי הילד".