ט"ו בשבט
ט"ו בשבטצילום: קובי גדעון. פלאש 90

מרכזי הנוער של OU ישראל הפיקו סרטון שבו מדברים החניכים בפתיחות על ט"ו בשבט ועל היחס שלהם לפירות.

הסרטון הוא חלק מפעילות רחבה של מרכזי הנוער לקראת ט''ו בשבט, במטרה לשמור על רצף הפעילויות של החניכים גם בזמן הסגר. בחלק מהמרכזים חילקו בימים האחרונים מארזי פירות במטרה שבערב ט''ו בשבט יוכלו כל החניכים לשבת בביתם ולהיות שותפים לפעילות בזום.

בנוסף, מנהלי המרכזים יחד עם צוות ההדרכה דואגים במהלך השבועות האחרונים לשמור על קשר אישי רציף עם החניכים במטרה לבדוק מה שלומם ואיך עובר עליהם הסגר.

מנהלת פיתוח והדרכה במרכזי הנוער של OU ישראל רחלי עמר ניניו מספרת: "דווקא בימים אלו שכל אחד סגור בביתו ורחוק מחבריו, היה לנו חשוב ליצור חיבור חלופי בין החניכים. מטרת הסרטון היא קודם כל לייצר תוכן ופעילות חוויתית אבל מעבר לכך, לגרום לחניכים להגיע לדיונים ותוכן עמוק על מהות החג במפגשי הזום שיש להם במשותף, לדון במהות טו בשבט, לדבר על יצירה וצמיחה ועוד".

מרכזי הנוער של ארגון OU ישראל פרוסים ב-20 ערים בישראל ומצמיחים מנהיגות צעירה קהילתית, ומספקים מענה חברתי, חווייתי וערכי לבני נוער רבים. זאת באמצעות מדריכים מקצועיים ותוכנית שנתית הכוללת חוויות, פעילויות ערכיות, סדנאות צמיחה וחיזוק אישי, טיולים, תוכניות בר ובת מצווה, ושאר פעילויות שונות: התנדבות, חגים, עזרה לקהילה ועוד.

הארגון נחשב לארגון היהודי הגדול בעולם כיום, הפרוש על פני 92 מדינות ומאגד כ-1000 קהילות יהודיות אורתודוכסיות באמריקה הצפונית.