אושרית ונחמיה אברג'ל
אושרית ונחמיה אברג'לצילום: אינסטגרם

בלוגרית האוכל אושרית אברג'יל בישרה הבוקר (רביעי) בכאב גדול כי אחרי 21 שנה ללא ילדים, העובר שלה מת בשבוע ה-24 להיריון.

לפני כשבוע הרשת סערה לאחר ששמה של אברג'ל הופץ לתפילות וללא פירוט נוסף. לאחר מספר ימים שיתפה אברג'ל כי אחרי 21 שנה היא ובעלה הצליחו להיכנס להיריון.

מאז, ובמשך שבוע שלם, המוני בית ישראל התפללו להצלחתה. אינספור הפרשות חלה נעשו על מנת שתזכה להגיע ללידה בשעה טובה.

הבוקר, כאמור, בישרה בכאב שהחלום הגדול התנפץ לרסיסים. "ה' נתן, ה' לקח יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם", כתבה. "בלב שבור ועיניים דומעות עד כאב, מצטערת לבשר לכם שהלילה איבדנו את הילד שלנו. הילד שחיכינו לו 21 שנה, את העובר המתוק שכל עם ישראל התפלל בשבילו. החזקנו אותו, חיבקנו אותו חזק ונפרדנו ממנו בכאב. הוא היה רק בשבוע 24 אבל כל כך ברור וחמוד. שכב לו בשלווה כאילו רק הלך לישון".

"אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים, יש דברים שקשים לעיכול ובוודאי שנרצה לשאול שאלות. אבל כשם שאדם מברך על הטובה כך צריך לברך על הרעה", הוסיפה. "עברנו שעות קשות מאוד, לא קל ללדת ילד ללא חיים. בוודאי יקח לנו זמן להתאושש ולהתאבל על הילד שלנו. אבל זכיתי! זכיתי ולצדי יש את נחמיה, עם האמונה החזקה והביטחון בה' ובמעשיו. והוא זה שמחזיק אותנו. ומשהו שהוא אמר לי: להתפרק מותר! זה בסדר לבכות ולכאוב ולהתאבל! אבל חייב לזכור שהקב"ה לא חייב לנו כלום, ואמנם קשה לראות את זה עכשיו אבל אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות".

"גם נחמיה וגם אני קיבלנו בימים האלו אהבה וכוחות עצומים", אמרה. "כמה דמעות ירדו בשבוע הזה ורובם היו מהתרגשות להתגייסות שלכם בשבילנו. אנחנו רוצים להגיד לכם תודה! ובבקשה, אל תפסיקו להאמין בניסים, הם עוד יגיעו, אנחנו בטוחים".

לבקשת אושרית ונחמיה, משלימים את בניית המקווה